ایرانجوان و حبابی خود ساخته ای که اکنون ناجی ندارد!

گزارش ویژه

ایرانجوان و حبابی خود ساخته ای که اکنون ناجی ندارد!

ایرانجوان بوشهر تا ۴۸ ساعت دیگر اولین بازی فصل را در لیگ دسته دوم برگزار میکند که نه تنها سرمربی ندارد بلکه مشکلات عجیبی این تیم قدیمی بوشهری را تهدید میکند.
 
به گزارش پیام عسلویه در حالی که چند روز از ماجرای کناره گیری خرمزی گذشته اما از سوی مسئولان این باشگاه هیچ گونه مذاکره ای با وی صورت نگرفته و حتی رایزنی برای بازگشت او در کار نبوده است! به فرض اینکه خرمزی به دلیل بدقولی ها و وعده های انجام نشده ناراحت شده و تمرین نیاید ،در میان وظیفه هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه برای رفع مشکلات چه بوده است؟ آیا در این میان بزرگان باشگاه نباید پیش قدم شده و با ریش سفیدی برای تعامل بیشتر گام برمیداشتند؟ ایرانجوان روی نوار لجبازی و ناکامی گام بر میدارد که عاقبت آنها به این روزها تلخ رسید و هیچ نهاد نظارتی هم وارد نشد تا در فاصله دو روز مانده به بازی مقابل داماش تکلیف این تیم روشن نشده باشد!
 
در دو روز گذشته نامهای مختلفی برای نیمکت تیم بوشهری حدس و گمان زده شد اما هنوز هیچ نامی رسما اعلام نشده! نام یک مربی بنام بهمن فرازمند شنیده شده که فصل گذشته سرمربی نفت و گاز گچساران بوده و هیچ کارنامه قابل ذکری از وی دیده نمی شود ! از طرفی برخی اعتقاد دارنداگر قرار است یک مربی غیر بومی بدون کارنامه را برای ایرانجوان بیاورند همان بهتر که یکی از مربیان جوان و بومی استان روی کار بیاید تا با توجه به شناخت از بازیکنان جوان بتواند از آنها استفاده کند که می توان گفت همین بهنام سرتلی زاده جوان از مربی بدون نام و نشان غیر بومی که کارنامه ندارد خیلی بهتر است.
محمد نجفی رییس هیات فوتبال بوشهر برای رفع مشکل ایرانجوانی و ثبت قرارداها تلاش های زیادی کرده و موفق شده با روابط حسنه ای که در فدراسیون دارد از کمیته تعیین وضعیت باز هم مهلت بگیرد تا ایرانجوانی ها بتوانند حداقل در لیگ حضور داشته باشند.
 
تنها فرد فعال این روزهای ایرانجوان عطا وزیری سرپرست است که برای رفع امور تلاش ویژه ای دارد و حتی روز شنبه برای صدور کارت بازیکنان به تهران می رود تا تیم بدون سرمربی ایرانجوان بتواند روبروی داماش گیلان آماده و مدعی صعود حاضر شود.
 
ایرانجوان با همه این مشکلات می توانست بهتر اداره شود و بهتر تدارک ببیند حتی در بی پولی ،اما گویا ماجرای تکراری و هر ساله این باشگاه که بر پایه لجبازی و عدم تعامل طرفین بنا شده همچنان راه خود را می رود!
 
 
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز