نسخه Pdf

واجدان شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول مشخص شدند

واجدان شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول مشخص شدند

 
 
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات با اشاره به برگزاری انتخابات نماینده مدیران مسئول در تاریخ یکشنبه ( ۲۷ آبان ماه) اظهار کرد: با عنایت به تبصره ۴ ماده ۳۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات، واجدان شرایط شرکت در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات مشخص شدند.
به گزارش سایت رسمی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، سید علاءالدین ظهوریان خاطرنشان کرد: مدیران مسئول از امروز (۱۲ آبان ماه) می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی (e-rasaneh.ir) وضعیت خود را مشاهده کنند.
او اضافه کرد: مدیران مسئولی که واجد شرایط شرکت در انتخابات نیستند در صورت داشتن مستندات لازم (اعلام وصول برای نشریات مکتوب و فعالیت مستمر برای پایگاه‌های خبری) تا ۲۲ آبان فرصت دارند در تماس با شماره تلفن‌های ۸۴۰۹۵۱۸۶ برای نشریات مکتوب و ۸۴۰۹۵۲۴۸ برای پایگاه‌های خبری، نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، مطابق تبصره ۴ ماده ۳۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات، نشریاتی که مجوز آنها توسط هیات نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد، و همچنین رسانه آنها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیات نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد، می­‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز