انتقاد امام جمعه عسلویه از هنجارشکنی‌ها در عسلویه

انتقاد امام جمعه عسلویه از هنجارشکنی‌ها در عسلویه

حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در نماز جمعه امروز عسلویه به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مدال آوران اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند شما بر اصول پافشاری کردید که نمونه آن پرچمدار شما بانویی با چادر بود. این یعنی شما یک تنه درمقابل تهاجم و ولنگاری روزافزون درعرصه جهانی و میادین ورزشی ایستادید و درعمل از دین معارف وارزشهای ملی  و چادر  وعفاف وحجاب دریک میدان جهانی دفاع کردید.
وی با تبریک میلاد پیامبراکرم(ص) و آغاز هفته افزود: امروز دنیای اسلام بیش از همیشه نیاز به وحدت دارد اگر کسی دلسوز اسلام است آگاهانه باید درمقوله وحدت هزینه کند زحمت بکشد تلاش کند وحدت تنها وحدت شیعه وسنی نیست وحدت شیعه با شیعه هم هست اختلاف تشتت دو دستگی دو جبهه صحیح نیست آرزوی جدی دشمن تفرقه بین امت اسلامی است. در شهرستان عسلویه ما از نعمت وحدت برخودار هستیم و باید تقویت شود و باید درطول سال برنامه‌های وحدت آفرین داشته باشیم.
هاشمی‌نژاد نسبت به بی حرمتی در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) و پخش موسیقی در پارک ساحلی عسلویه واکنش نشان داد و اظهار داشت: متاسفانه برخی به مسائل اعتقادی مردم توجه ندارند. دربرخی جاها برنامه شاد برگزار کردند. در ساحل شهر عسلویه آهنگ‌های شاد پخش کردند وهنجارشکنی کردند. خجالت آوراست مسئول نداند که شب شهادت است. این لاقیدی و عدم تعهد به دین است.
وی افزود: به فرماندار و استاندار عرض می‌کنم با این مسئول برخورد کنند. مسئولیت دادن به این افراد خیانت به خون شهداست. این وضعیت شهر عسلویه است. فضای سبز باید گسترش یابد تا محیط آرام کند و هوا را لطیف کند ولی این شهرداری فضای سبز را از بین می برد. آقای استاندار آقای فرماندار از این کارها جلوگیری کنید. به مردم توضیح دهند با چه انگیزه ای درختان بلوار امام ره را قطع کردند. بلوار منتهی به میدان شهدا را گودبرداری کردند و رها کردند.
امام جمعه عسلویه ادامه داد: برخی شوراها هر کسی را دهیار یا شهردار می‌کنند. درست است که انتخاب با شوراها است و هرکسی باید بیاورند سرکار برای هاشمی نژاد فرقی ندارد و نفعی نداریم ولی نفع مردم مد نظر است، اموال مردم حیف و میل می شود و داد مردم در می‌آید. چه مسلمانی و چه مسئولی هستید که شب شهادت امام حسن عسکری (ع) را نمی دانید. ما می‌گوییم از شهرستان‌ها می‌آیند در ساحل بی بند و باری می کنند. اینکه در خود شهر است و این کارها را می‌کنند.
امام جمعه عسلویه از برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان هفته گذشته در سواحل شهرستان تشکر کرد که آنان را به دستگاه قضایی سپرده اند.
وی گفت: نیروی انتظامی سپاه و بسیج و اطلاعات همدل کنار هم باشند و در اوقات تعطیل مراقب باشند و باهنجارشکنان برخورد کنند. البته برخوردها منطقی و عقلانی باشد.

ارسال دیدگاه