محموله بزرگ مواد مخدر با همکاری پلیس بوشهر و هرمزگان کشف شد

فرمانده انتظامی بوشهر:

محموله بزرگ مواد مخدر با همکاری پلیس بوشهر و هرمزگان کشف شد

 فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک محموله بزرگ مواد مخدر با همکاری پلیس بوشهر و هرمزگان کشف شد.
سردار خلیل واعظی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با مواد مخدر تلاش های خوبی صورت گرفته و طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی متعددی را در دستور کار داریم.
وی ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با سوداگران مرگ استفاده می‌کنیم و در این راستا طرح‌های مشترک با همکاری و مشارکت استان‌های همجوار اجرا می‌شود که زمینه‌ساز افزایش کشفیات است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر با عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های بوشهر و هرمزگان خبر داد و اضافه کرد: در این عملیات ۷۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد.
وی افزود: با بررسی صورت گرفته مشخص شد که یک محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در ساحل شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان تخلیه شده و قصد داشتند این محموله را با یک دستگاه خودرو سواری پژو به استان بوشهر منتقل کنند.
سردار واعظی با اشاره به ارائه اطلاعات دقیق فعالیت این باند به ماموران مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بندر لنگه این خودور را در محور ارتباطی شهرستان لنگه به استان بوشهر شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۶۴۰ کیلوگرم حشیش و ۹۰ کیلوگرم تریاک در جریان بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان کرد: یک متهم در جریان این عملیات دستگیر شد.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز