ذوالنور: چرا آقا به رئیس دولت اصلاحات اجازه ملاقات نمی‌دهد؟

ذوالنور: چرا آقا به رئیس دولت اصلاحات اجازه ملاقات نمی‌دهد؟

نماینده مردم قم در مجلس گفت:

سران فتنه پیغام دادند که ما رمق نظام را گرفتیم اگر آمریکایی‌ها تحریم را تشدید کنند کار نظام تمام است و اکنون هم مردم دارند تاوان این بدبختی‌ها را می‌دهند. حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران درباره درگیری امروز مجلس اظهار داشت: آقای خاتمی سهم و نقش مهمی در فتنه ۸۸ داشته است؛ فتنه‌ای که اصول ما در آن مورد تعرض قرار گرفت.

ذوالنوری با بیان اینکه آقای خاتمی از سردمداران فتنه بود، گفت: او از سال ۸۸ تا کنون تلاش کرده یک ملاقات چند دقیقه‌ای از مقام معظم رهبری بگیرد، چرا آقا اجازه ملاقات وی را نمی‌دهند؟ آیا رهبر معظم مشکل وقت دارند؟ آقای خاتمی هشت سال رئیس جمهور مملکت بود و به طور متوسط هفته‌ای دو جلسه با مقام معظم رهبری داشته است. چرا رهبر انقلاب که با شعرا، مداحان و حتی جوانی که در شطرنج با بازیگر اسرائیلی بازی نمی‌کند و به دیدار خانواده شهدا می‌روند و وقت می‌گذارند، برای رئیس‌جمهور قبلی کشور وقت ندارند؟

وی اضافه کرد: پیام این رفتار آقا این است که می‌خواهند او خیانت‌هایی که در فتنه به منافع ملی و در حق مردم کرده‌اند را جبران کنند. وقتی موضع رهبری در قبال افراد مشخص است و بیش از ۵۰ نفر از مردم بی‌گناه در فتنه کشته شده‌اند و هشت ماه اقتصاد کشور به هم ریخت و حیثیت نظام در دنیا برباد رفت و عده‌ای علیه امام راحل و عکس امام حرکت کردند، مرگ بر اصل ولایت فقیه گفتند و شعار دادند تقلب بهانه است اصل نظام نشانه است، زیر چتر رئیس دولت اصلاحات داده شد.


ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز