نوآموزان دشتی ۷ درصد از کلاس اولی های استان بوشهر را تشکیل می دهند

نوآموزان دشتی ۷ درصد از کلاس اولی های استان بوشهر را تشکیل می دهند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار پیام عسلویه در دشتی، از افزایش ۶ درصدی ورودی های پایه اول ابتدایی در سطح شهرستان دشتی خبر داد و اظهار داشت: ورودی های پایه اول شهرستان دشتی بر اساس آمار سامانه ثبت نامی سناد تاکنون تعداد یک هزار و ۲۱۲ نفر ثبت شده است که این رقم میزان ۷ درصد از کل جمعیت کلاس اولی های استان بوشهر است.

علی حسینی افزود: هشتصد و ۹۱ نفر از تعداد کل کلاس اولی های شهرستان دشتی در شهر خورموج ثبت نام کرده اند که به میزان ۵ و نیم درصد نسبت به سال قبل کلاس اولی ها در شهر خورموج افزایش داشته است.
 
وی تعداد ۶۰۸ نفر از ورودی های پایه اول ابتدایی سال تحصیلی جدید در شهرستان دشتی را پس ر،و ۶۰۴ نفر را دختر عنوان کرده و خاطرنشان کرد: زمان آغاز سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از اول تیرماه(نوبت گیری) می باشد که از تاریخ ۹ تیرماه نیز شروع فعالیت پایگاه سنجش است.
 
حسینی از شرکت حدود ۶۰ درصد از نوآموزان در طرح مداخله بهنگام خبر داد و تاکید کرد: بر اساس بخشنامه تمام دانش آموزان بدو ورود پایه اول ابتدایی ملزم به انجام سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی هستند.
 
وی به ایجاد فرصت دوباره برای بازماندگان شرکت در سنجش سلامت اشاره کرده و خاطرنشان کرد: معمولا در ابتدای شهریورماه پایگاه سنجش فعال شده و فرصت مجدد برای شرکت بازماندگان از سنجش وجود دارد.
 
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتی با بیان اینکه حدود ۵۰ نفر مردودی پایه اول از سال تحصیلی گذشته در سطح شهرستان دشتی است، خاطرنشان کرد: خانواده ها می توانند با هماهنگی مراکز پیش دبستانی نسبت به سنجش نوآموزان خود اقدام نمایند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز