تأیید صلاحیت کاندیداهای هیئت فوتبال بوشهر ارتباطی با من ندارد

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر:

تأیید صلاحیت کاندیداهای هیئت فوتبال بوشهر ارتباطی با من ندارد

 
انتخابات ریاست هیئت فوتبال با همان 4 کاندیدا بر گزار می‌شود
پیام عسلویه : مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تأیید صلاحیت کاندیداهای هیئت فوتبال بوشهر ارتباطی با من ندارد.
احمد بهروزیان فر صبح شنبه در نشست با خبرنگاران در خصوص نامه نمایندگان استان و پیشنهاد گزینه مدیرکل ورزش برای استان بوشهر اظهار داشت: من تا زمانی که هستم خدمت خواهم کرد و هر کاری که بتوانم انجام می‌دهم و تمام نماینده‌های مجلس نیز برای من قابل‌احترام هستند.
وی تصریح کرد: در تمام انتخابات رویکرد ما رعایت عدالت است و اینکه حق هیچ کاندیدی پایمال نشود و در مورد شائبه‌ای که در خصوص انتخابات هیئت فوتبال پیش آمد باید بگویم که من بلافاصله با هماهنگی فدراسیون شرایط ثبت‌نام مجدد را فراهم کردم و تأیید صلاحیت کاندیداهای هیئت فوتبال ارتباطی با من ندارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: در کمیته بررسی تعداد ۴ نفر از ۷ نفر کاندیدا تأیید شدند و بقیه به دلیل نواقص مدارک رد شدند.
بهروزیان فر بیان کرد: مدارک و سوابق هر هفت نفر برای بررسی صلاحیت‌ها به دستگاه‌های مرتبط ارسال شد و چهار نفر مورد تأیید قرار گرفتند که می‌توانند در انتخابات هیئت فوتبال شرکت کنند و این قابل‌تغییر نیست و بنده خواهان حضور همه آن‌ها بودم.
وی در خصوص حمایت صنعت از ورزش افزود: دو سال پیش با تنظیم و ارائه یک طرح به استاندار پیگیر این موضوع بودیم، در سال جاری نشست‌هایی با پارس جنوبی داشته‌ایم ولی نتیجه‌ای در برنداشته است، حمایت‌های پراکنده‌ای انجام می‌شود اما این دردی از ورزش دوا نمی‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: چون مردم بوشهر علاقه عجیبی به تیم شاهین بوشهر دارند برای من احیای این تیم مهم بود سعی کردیم زیرساخت‌ها را فراهم کنیم اما نتایج ضعیف شاهین به مسائل داخلی تیم برمی‌گردد، برای اسپانسر گرفتن هم باید شرایط سنجیده شود و هدف پیشرفت شاهین باشد.
نتایج ضعیف شاهین به مسائل درونی تیم مربوط می‌شود
به گزارش مهر ؛ بهروزیان فر درباره مشکلات حقوقی پارس جنوبی جم نیز گفت: مصاحبه‌ای در مورد انصراف تیم پارس جنوبی انجام شد که از اساس اشتباه بود و تصمیمات باشگاه از طریق هیئت‌مدیره اعلام می‌شود و نامه‌ای از وزارت نفت ابلاغ‌شده اما هنوز تصمیمی در این خصوص اخذ نشده است.
وی در مورد عملکرد هیئت فوتبال به عنوان مهم‌ترین و پرطرفدارترین ورزش گفت: این موضوع ناشی از حمایت‌ها و کمک‌ها است، عدالت در توزیع اعتبارات باید رعایت شود و همه هیئت‌ها دیده شوند.
به زودی بزرگ‌ترین اسکله قایقرانی در بوشهر راه‌اندازی می‌شود
بهروزیان فر ضمن اشاره به مشکلات حوزه ورزش اظهار داشت: متأسفانه مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد، اما اقدامات خوبی نیز انجام‌شده است، یکی از این موضوعات ورزش‌های آبی است که به زودی بزرگ‌ترین اسکله قایقرانی در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده ۷ پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال شامل ۳ زمین چمن بزرگ در دیر، بردستان و بهارستان و ۳ سالن ورزشی در بوشهر، روستای فاریاب و اولین سالن زورخانه‌ای استان در بوشهر در سفر وزیر ورزش به استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
بهروزیان فر در ارتباط با نحوه حمایت از تیم‌های ورزشی و اعزام ورزشکاران عنوان داشت: اعزام ورزشکاران به هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها برمی‌گردد و روسای هیئت‌ها پیش از انتخاب تمام مشکلات و چالش‌ها را می‌دانند و اینکه هیئتی انتظار داشته باشد تمام هزینه‌هایشان را ما پرداخت کنیم امکان‌پذیر نیست و به دلیل بودجه محدود و تعدد هیئت‌ها این کار در توان اداره ورزش نیست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه تمام زندگی‌ام را بر روی ورزش استان گذاشته‌ام خاطرنشان کرد: در مرکز استان مشکل زمین ورزشی وجود دارد ولی با تمام توان در پی حل مشکلات هستیم و همچنین کاربری‌های زمین‌های ورزشی استان حفظ می‌شود.
 
 
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز