کاندیداها بر غنای قانون مداری و حضور حماسی در انتخابات بیفزایند

امام جمعه بوشهر:

کاندیداها بر غنای قانون مداری و حضور حماسی در انتخابات بیفزایند

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: کاندیداها به رأی شورای نگهبان احترام گذاشته و با عملکردی مناسب بر غنای قانون مداری و حضور حماسی مردم در انتخابات بیفزایند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف اسلامی انسان «احساس مسئولیت اجتماعی و حضور در صحنه» است.
وی اضافه کرد: هر مسلمان مسئولیت دارد که در مسائل اجتماعی که مربوط به زندگی خود و دیگران می‌شود به وظیفه خود عمل کند و فضای کلان نظام سیاسی و اجتماعی و مسائل ریز و درشت جامعه را با بصیرت رسیدگی نموده و با تمام توان در عرصه اسلامی شدن و عدالت محوری آن تلاش کند.
امام جمعه بوشهر با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات مایه آبرو و عزت کشور خواهد بود و اخلاق مداری انتخاباتی برای کاندیداها و ستادهای آنان لازم است.
وی با بیان اینکه انقلابی‌گری یعنی حرکت در مسیر انقلاب و عقلانیت افزود: خداوند از افرادی که با شورای نگهبان مخالفت کرده و می‌خواهند انتقام بگیرند و با اصل شورای نگهبان مخالفند، نخواهد گذشت.
آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: مردم به دنبال فردی هستند که مشکلات جامعه را بشناسد، مدیر، مدبر، با صداقت و توانایی اداره کشور را داشته باشد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن و سالروز رحلت آسمانی آن رهبر گرانقدر تصریح کرد: هیچ گاه تاریخ اسلام، ایران و جهان معاصر نقش تحوّل‌آفرین وی در انقلاب اسلامی و تغییر معادلات سیاسی به نفع اسلام و ایران را فراموش نخواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت سالروز آغاز ولایت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای گفت: امیدواریم خداوند متعال وجود مبارک ایشان را همواره در صحت بدارد و طول عمر با عزت به آن رهبر فرزانه عطا کند.
وی تاکید کرد: رهبر گرانقدر انقلاب با هدایت‌های الهی خود ایران اسلامی را در فراز و نشیب‌های گوناگون راهبری فرموده‌اند و با موفقیت کشتی انقلاب اسلامی ایران را به سمت ساحل آفرینش تمدن هدایت می‌کنند. بر تمامی مردم ولایتمداری نسبت به آن حضرت یک امر شرعی و عقلی است.
صفایی بوشهری افزود: حضور در انتخابات نشانه بصیرت سیاسی و موجب اقتدار نظام مقدس اسلامی و مایه ایجاد تحول در ساختار مدیریتی نظام اسلامی است که هر فرد نقش مهمی در بنای آن دارد.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: حضور حماسی و حداکثری مایه امیدواری داخلی و موجب ناامیدی مخالفان خواهد شد و با تصمیمی دقیق موجب انتخاب اصلح خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پذیرش و حمایت از شورای محترم نگهبان در تمامی عرصه‌های قانونی یک ضرورت است و بی تردید نظر محترم آن شورا، فصل الخطاب در این عرصه خواهد بود.
صفایی بوشهری اظهار داشت: از کاندیداهای محترم تقاضا داریم که به رأی شورای نگهبان احترام گذاشته و با عملکردی مناسب بر غنای قانون مداری و حضور حماسی مردم در انتخابات بیفزایند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز