تشکیل دولت مقتدر در گرو مشارکت مردم در انتخابات است

نماینده بوشهر:

تشکیل دولت مقتدر در گرو مشارکت مردم در انتخابات است

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات ، می‌توانند دولتی قدرتمند، ارزش مدار و ضد فساد روی کار بیاورند که هم حلال مشکلات اقتصادی و هم ادامه دهنده راه امام و حافظ عزت مردم باشد.

عبدالکریم جمیری در  جمع  هواداران حجت الاسلام سیدابراهیم  رئیسی و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی و مردم گناوه افزود: توطئه دشمنان برای قهر مردم با صندوق رای یک فریب است زیرا که  آنها دولت ضعیف و مسئولان ناکارآمد  می خواهند و به دنبال شکاف بین مردم و حاکمیت هستند.
وی گفت: دشمنان  نمی توانند ببینند که پایان این ماه رئیس جمهوری توانمند در کنار مجلسی انقلابی و قوه قضائیه کارآمد برای رفع مشکلات مردم گام بردارد.
وی اظهارداشت: استکبار جهانی می خواهد به خاطر گرفتاری های ناشی از ضعف برخی مدیران ناکارآمد ، مردم را منفعل کند، تا در انتخابات شرکت نکنند و آن وقت نتیجه بگیرند که مردم این نظام اسلامی را نمی‌خواهند.
جمیری گفت:  مردم نشان می دهند که اهداف عالی اسلام و نظام و امام و رهبری با عملکرد مسئولان متفاوت است و  ملاک اصلی آنها در این دوره انتخابات خواست امام و رهبری است.
وی افزود: به حول و قوه الهی باید مدیرانی انتخاب کنیم که در مسیر انقلاب و خواست امام و رهبری انقلاب باشند چرا که  مردم ما بیدار و هوشیارند و اجازه نمی دهند توطئه های دشمنان عملی  شود.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت:  برای حل مشکلات باید انتخاب صحیح داشته باشیم و دیگران را هم برای رسیدن به گزینه اصلح راهنمایی کنیم.
وی اظهارداشت:آنچه که امروز عظمت، آزادی ،استقلال و هویت دینی و ارزشی و اسلامی را نصیب کشور و ملت کرده است نتیجه تلاش و مجاهدت امام عظیم الشأنی است که با شجاعت و شهامت در برابر استکبار جهانی و دست نشانده های آنها ایستاد و مقاومت کرد و با پشتیبانی و اعتماد به مردم و اتکال به نیروهای الهی و هدایت و حمایت خداوند متعال دست استکبار جهانی را نه فقط از سر مردم شریف ایران بلکه از منطقه کوتاه کرد.
جمیری گفت: امروز با وجود همه فشارها، تحریم ها و توطئه های دشمنان، ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی، نظامی و سیاسی حرف برای گفتن دارد که همه این موفقیت ها ثمره اطاعت از آن امام عزیز و مقام معظم رهبری است.
وی اضافه کرد: آنچه که برای ما در هر زمان شاخص و ملاک است و می توانیم رفتارمان را با آن قیاس کنیم و مسیر و هدف را تشخیص بدهیم خط امام و مقام عظمای ولایت است.
جمیری گفت:  اگر خدای ناکرده رئیس جمهور انقلابی انتخاب نکنیم نباید توقعی برای رفع مشکلات عدیده مردم داشته باشیم.
وی  با بیان اینکه  همه نامزدها برای ما محترمند : بدانید آینده ما در گرو انتخاب امروز ماست، اگر خدای ناکرده امروز بد انتخاب کنیم نباید فردا گلایه مند باشیم و  من معتقدم تشکیلات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که امروز شکل گرفته باید در کنار دولت آینده باشد و برای موفقیت دولت تلاش کند.
وی بیان کرد:دولت آینده برای بهتر شدن وضعیت معیشتی و اشتغال مردم این مناطق برنامه های مناسبی خواهد داشت و هر جا که پای منافع مردم در میان باشد تمام قد به دفاع از آنها خواهد پرداخت.
جمیری  گفت: امیدوارم با همت مردم انقلابی و همیشه درصحنه گناوه، این شهرستان بالاترین آرا را در کارنامه خود برای تشکیل دولت انقلابی و کارآمد به ثبت برساند و شاهد برطرف شدن مشکلات در آینده ای نزدیک باشیم.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می شود.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز