بیکاری جوانان جنوب بوشهر در میان تراکم صنایع تاسف برانگیز است

نماینده مردم جنوب

بیکاری جوانان جنوب بوشهر در میان تراکم صنایع تاسف برانگیز است

نماینده مردم جنوب بوشهر در مجلس گفت:برای منطقه ما باعث تأسف است که با وجود این همه پتروشیمی و پالایشگاه‌ باز هم مشکل اشتغال به قوت خود باقی است.

موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست کارگروه اشتغال که با حضور معاونین فرمانداران جنوب استان بوشهر، مدیران اشتغال در پارس جنوبی، مشاور اشتغال نماینده و سایر مسئولین برگزار شد، با اشاره به لزوم توجه به نیرو‌های بومی، بیان کرد: برای منطقه ما باعث تأسف است که با وجود این همه پتروشیمی و پالایشگاه‌هایی که رو به افزایش هستند، باز هم مشکل اشتغال به قوت خود باقی باشد.
او افزود: با وجود صنایع رو به رشد در پارس جنوبی، وجود معضل اشتغال غیرقابل قبول است و ظلم بزرگی در حق جوانان این دیار است.
نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر سال، هر ماه و هر روز متقاضی جدیدی وارد بازار کار می‌شود و راهکاری عملی برای حل این مشکل نیاز است. فرصت برای ما کوتاه است و باید به صورت جهادی پا به میدان بگذاریم و در بحث اشتغال ورود کنیم.
احمدی عنوان کرد: بنده به عنوان نماینده مجلس با تمام توان در کنار مسئولان حوزه اشتغال قرار می‌گیرم که این موضوع به بهترین نحو شکل بگیرد.
او گفت: در کنار ایجاد بانک اطلاعاتی متقاضیان اشتغال، باید بانک اطلاعاتی شاغلین و نخبگان هم تشکیل شود و از همه استدعا دارم با خلوص نیت و تمام توان، جوانان منطقه را دریابند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز