تشکر امام جمعه بوشهر از حضور مردم انقلابی در انتخابات

تشکر امام جمعه بوشهر از حضور مردم انقلابی در انتخابات

امام جمعه بوشهر با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان ولایتمدار بوشهر نشان از بصیرت، ولایتمداری و وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب دارد.

 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در پیام آدینه تصریح کرد: یکی از آموزه‌های مهم اجتماعی اسلامی، «وحدت مسؤولانه» مردم در عرصه‌های مختلف خانوادگی، سیاسی، اجتماعی و حتی حوزه‌های اقتصادی و دفاعی است. 
امام جمعه بوشهر گفت: این وحدت از مؤلفه‌های قدرت می‌باشد و مایه اقتدار شخصی، اجتماعی و ملی خواهد شد، بنابراین «وحدت» بر محور «ولایت» و بر اساس مسؤولیت دینی و ملی در شرایط کنونی نظام مقدس اسلامی، یکی از عوامل مهم و سرنوشت ساز جهان اسلام و ایران اسلامی است و دشمنان همواره در اندیشه، عزم و عمل توطئه‌آمیز برای از بین بردن آن می‌باشند. 
امام جمعه بوشهر با اشاره به حضور مردم در انتخابات گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان ولایتمدار بوشهر نشان از بصیرت، ولایتمداری و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دارد و مایه یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و ایران می‌گردد. از این حضور پرشکوه تشکر می‌کنم و از تمامی مردم عزیز که تاکنون موفق به حضور در صحنه دادن رأی نشده‌اند تقاضا دارم با شرکت پربصیرت خود در سرنوشت همه جانبه خود و مملکت عزیز ایران نقشی مهم ایفا نمایند. 
صفایی بوشهری گفت: از تمام کاندیداهای و ستادهای آنان تقاضا دارم بعد از روز انتخابات رقابت را تبدیل به رفاقت، وحدت و همدلی کنند و در صورت لزوم تمام امور را نیز از طریق قانون پیگیری نمایند. 
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همچنین در این پیام دهه کرامت و میلاد حضرت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا(ع) را تبریک گفت. 
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز