بوشهری‌ها، مرزدارانی علاقمند به نظام و انقلاب هستند

استاندار:

بوشهری‌ها، مرزدارانی علاقمند به نظام و انقلاب هستند

استاندار بوشهر گفت: مردم این استان مرزدارانی علاقمند به نظام و انقلاب هستند و در طول تاریخ انقلاب میانگین مشارکت آنها همیشه نسبت به کشور بالاتر بوده است

عبدالکریم گراوند صبح امروز با انداختن رای خود در صندوق سیار شعبه اداره کل بنادر و دریانوردی در کنار آب‌های خلیج فارس اظهار کرد: از ساعت هفت صبح امروز با حضور باشکوه و پرشور مردم در شعب اخذ رای در نقاط مختلف استان بوده‌ایم این حضور گسترده یک سرمایه گذاری و پشتوانه مهم نظام به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: همه شعبه‌های رای گیری در استان کار خود را همزمان با سراسر کشور با حضور هیات‌های بازرسی، نظارت، اجرایی، نیروهای امنیتی و نمایندگان کاندیداها آغاز کردند، احتمالا در برخی از شعب مشکلاتی وجود داشته باشد که باعث تاخیر در آغاز رای گیری شده باشد ولی این مسائل هر ساله وجود داشته و همکاران در حال رفع مشکل هستند تا در سریع‌ترین زمان امکان اخذ رای فراهم شود.
استاندار بوشهر بیان کرد: مردم این استان مرزدارانی علاقمند به نظام و انقلاب هستند و در طول تاریخ انقلاب میانگین مشارکت آنها همیشه نسبت به کشور بالاتر بوده؛ برهمین اساس امروز نیز انتظار می‌رود همگی در ساعت‌های اولیه رای گیری در صحنه حاضر شوند.
گراوند تصریح کرد: مشاهدات ما از نقاط مختلف استان بوشهر بیانگر حضور گسترده مردم در این انتخابات است. البته میانگین مشارکت مردم این استان همواره از میانگین کشوری بالاتر بوده است.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز