سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه ی تکمیل فضاهای ورزشی استان حمایت ویژه می شوند

صالح احمدی:

سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه ی تکمیل فضاهای ورزشی استان حمایت ویژه می شوند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از حمایت ویژه ی این دستگاه از بخش خصوصی که در تکمیل پروژه های ورزشی سرمایه گذاری کند خبر داد و گفت: افزایش سرانه ی ورزشی گام مهمی در تحقق اهداف دولت سیزدهم در ایجاد عدالت و دسترسی عادلانه و آسان آحاد مردم به امکانات و فضاهای ورزشی است.

صالح احمدی افزود: از این رو برای فعالان اقتصادی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری یا هزینه در ورزش استان هستند دولت، مشوق‌ها و بسته های حمایتی در نظر گرفته که مهمترین آنها در قانون بودجه ۱۴۰۱ نیز آمده است.
وی با اشاره به اهمیت اجرای قانون در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ورزش استان گفت: در راستای اجرای بند (م) تبصره (۹) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، هزینه کرد اشخاص حقوقی که با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان نسبت به تکمیل اماکن ورزشی و خانه های جوان، زمین‌ها و سالنهای ورزشی اقدام نمایند؛ به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی قلمداد میگردد.
وی ادامه داد: در این راستا هماهنگی های لازم با استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل امور مالیاتی استان انجام میشود تا سرمایه گذاران بیشتری را برای توسعه و تکمیل فضاهای ورزشی استان مشارکت داده و در نهایت اماکن ورزشی مطلوبی را در اختیار مردم و جامعه ی ورزش استان قرار دهیم.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز