کلاس مربیگری در گناوه با حضور مدرسان فیفا

کلاس مربیگری در گناوه با حضور مدرسان فیفا

کلاس دانش افزایی فوتبال زیرنظر مدرسان فیفا روز جمعه در تالار بهزاد شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش خلیج فارس به نقل از ایرنا، در این کلاس مرتضی محصص مدرس رسمی فیفا (FIFA) و فریدون معینی مدرس کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) دانش و اطلاعات به روز دنیا را  برای شرکت کنندگان تشریح کردند.
فریدون معینی در این کلاس اظهارداشت: یکی از نیازهای فوتبال استان بوشهر، برگزاری کلاس‌های دانش افزایی است که باعث خواهد شد تا مربیان گردهم آمده و از افکار یکدیگر مطلع شوند و بتوانند به فوتبال منطقه کمک کنند.
مدرس کنفدارسیون فوتبال آسیا گفت: کلاس های بازآموزی بسیار سودمند هستند که علاوه بر برقراری ارتباط بین مربیان، دانش خود را با هم تبادل می‌کنند و می‌تواند برای آینده فوتبال مفید و اثرگذار باشد.
معینی بیان کرد: وظیفه داریم آنچه در کمیته آموزش فوتبال کشور اتفاق می افتد و مسایل جدیدی از فیفا و ای اف سی  به ما منتقل می شود در اختیار مربیان قرار دهیم.
                                                         
وی با تقدیر از متولیان برگزاری این کلاس، بیان کرد: برگزاری این کلاس‌ها که نیاز فوتبال کشور است باید مستمر تداوم داشته باشد.
رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: کلاس دانش افزایی فوتبال با مدرسی مرتضی محصص و فریدون معینی با حضور ۱۱۰ نفر از مربیان پیشکسوت و جوان سراسر استان بوشهر به میزبانی این شهرستان به مدت یک روز برگزار می شود.
مهراب دشتی مکان افزود: بدنسازی، تاکتیک روز فوتبال و مسایل و متدهای روز فوتبال که در دنیا از آن استفاده می شود از اهم موضع های دوره آموزشی این کلاس است.
وی اظهارکرد: برای همه شرکت کنندگان در این دوره گواهی صادر می‌شود که به منزله حضور در کلاس‌های آینده است.
وی گفت: بزودی کلاس داوری درجه ۳ و دانش افزایی فوتسال برای مربیان رسمی و محلات و فوتبال ساحلی با هماهنگی به عمل آمده با کمیته آموزش هیات فوتبال استان بوشهر برگزار خواهد شد تا شاهد رشد و تعالی مربیان این رشته ها در شهرستان  باشیم.
 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز