صداقت و راستگویی دولت در برخورد با فیشهای حقوقی نجومی ثابت شد

فرماندار بوشهر:

صداقت و راستگویی دولت در برخورد با فیشهای حقوقی نجومی ثابت شد

فرماندار بوشهر گفت: صداقت و راستگویی دولت در برخورد با فیشهای حقوقی نجومی ثابت شد و فرهنگ عذرخواهی از مردم نیز درجامعه ترویج شد.
عباس جمشیدی در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: مطرح شدن فیشهای حقوقی نجومی در جامعه نباید برنامه ای برای تضعیف دولت باشد.
وی با بیان اینکه آنهایی که دریافت زیادی از بیت المال داشته اند استعفا دادند اظهارکرد: برخی از این پرداختها براثر اشکالات اداری و نظام پرداخت است و نباید به صورت رسانه ای و غیرمنصفانه این امربه همه مدیرانی که کار انجام می دهند، تسری یابد.
جمشیدی با اشاره به فضای مطلوب جامعه بعد از برجام بیان کرد: موضوع برجام مورد تائید رهبر معظم انقلاب، تصویب مجلس شورای اسلامی و تائید شورای امنیت ملی قرار گرفته و باید مبنای کار باشد و از اظهار نظرهایی که خارج از این چارچوب است، خودداری شود.
وی یادآورشد: کاهش و کنترل تورم از40 به کمتر از 10 درصد و ایجاد آرامش در بازار با وجود همه مشکلات مالی از موفقیتهای دولت تدبیر و امید است.
فرماندار بوشهر افزود: توجه به مدیریت و عمران شهری و روستایی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است که رشد اعتبار در این بخش گواهی براین مدعاست.
وی با تاکید براینکه بنای کار دولت نگه داشتن روستائیان در روستاها است گفت: برای رسیدن به این هدف ایجاد زیرساختهای لازم در روستاها از جمله برنامه های دولت است که در همین ارتباط اجرای طرحهای هادی، راه اندازی بوستانهای امید و چمنهای مصنوعی در روستاهای استان در دستور کار است.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز