آغاز یک پروژه عجیب در ایرانجوان، انتخاب سرمربی تا 48 ساعت آینده!

آغاز یک پروژه عجیب در ایرانجوان، انتخاب سرمربی تا 48 ساعت آینده!

مدیر عامل باشگاه ایرانجوان بوشهر عصر امروز و در حالی که با محمد صادق سلیم پور مجری برنامه رادیویی پسین ورزش صحبت می کرد،از انتخاب سرمربی تیمش در 48 ساعت آینده خبر داد! رضا فرهمند نیا در حالی این موضوع را مطرح کرد که ایرانجوان همچنان دچار مشکلات شدید بین سهامدارانش می باشد.
به گزارش پیام عسلویه و در حالی که هنوز خبر قطعی در مورد واگذاری سهام ها به گوش نمی رسد،یک پروژه عجیب دیگر در ایرانجوان در حال کلید خوردن است.آنگونه اکه از لحن صحبتهای مدیر عامل ایرانجوان می توان برداشت کرد این است که روابط مدیر عامل فعلی ایرانجوان با سعید مفتخر سرمربی فصل گذشته آنها چندان مطلوب نباشد.البته فرهمند نیا در پاسخ به سوالات مجری برنامه نامی از گزینه های مربی گری نبرد و حتی از سرمربی تیمش در فصل گذشته قدردانی کرد اما یک منبع آگاه در این باره گفت: نمیتوان ماجرا را باز کرد اما گویا با گزینه دیگر که اتفاقا سابقه کار با سعید مفتخر را در کارنامه دارد هم صحبتهایی شده تا سکان ایرانجوان را در دست بگیرد.
 سعید مفتخر در فصل گذشته و در یک فرصت کوتاه برای نگه داشتن ایرانجوان در لیگ یک تلاش های زیادی انجام داد و با توجه به بضاعت و امکانات تیمش بهترین عملکرد را داشت.اتفاقا رابطه او با مدیر عامل ایرانجوان در یک فضای دوستانه دیده می شد و شاید همه این گمانه زنی ها اشتباه باشد!
 آنچه مشخص است ایرانجوان هر روز به لیگ یک نزدیک می شود و هنوز هیچ اتفاق خوشحال کننده ای برای هوادارانش رخ نداده تا آنها دلگرم شوند.تیم قدیمی شهر بوشهر  منتظر تصمیم صریح استاندار و دیگر بزرگان بوشهر است تا با یک روحیه خوب وارد لیگ یک شود،اتفاقی که  دور از ذهن نیست اما یک عزم جدی می خواهد.
 
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز