خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر توسعه یافته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر توسعه یافته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در چند سال اخیر با اقدامات صورت گرفته خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر توسعه پیدا کرده است.

علیرضا رئیسی در نشست با فرماندار شهرستان دشتی اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت کارهای خوبی در بخش بهداشت و درمان در سطح استان و شهرستان دشتی شاهد هستیم.
وی افزود: در گذشته بیمارستان زینبیه خورموج تنها شش متخصص داشت و این رقم به ۱۵ متخصص افزایش پیدا کرده است.
به گزارش مهر ، رئیسی از توسعه اورژانس به متراژ هزار متر متربع خبر داد و گفت: در بیمارستان زینبیه رادیولوژی دیجیتال نصب شده و تا پایان هفته نیز سی تی اسکن وارد شهرستان می‌شود.
وی از حمایت‌های بی‌دریغ فرماندار شهرستان تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش‌های مجدانه نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیمارستان زینبیه خورموج به عنوان معین نفت معرفی شد که نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت این بیمارستان دارد.
رئیسی با بیان اینکه از بخش خصوصی و خیرین حمایت می‌کنیم، اضافه کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند نیازهای درمان را تامین می‌کند که می‌طلبد خیرین نیز در این عرصه ورود کنند و یاری رسان ما باشند.
وی به اولویت‌های دانشگاه اشاره کرد و گفت: در سال آینده اولویت دانشگاه علوم پزشکی احداث پانسیون در مراکز و شهرستان‌ها است که بیشتر مراکز تعمیر وتجهیز شده‌اند و نیاز مبرم به احداث پانسیون دارند.
رئیسی از طلب ۱۱۰ میلیارد تومانی به بیمه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورتی که پانسیون در بادوله احداث شود هر چه زودتر مرکز بهداشتی در این شهر راه‌اندازی خواهد شد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز