تساوی مقابل برق شیراز برای تیمی که در یک روز بسته شده، بد نیست

نادر جعفری سرمربی پرسپولیس گناوه:

تساوی مقابل برق شیراز برای تیمی که در یک روز بسته شده، بد نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گناوه از نتیجه بدست آمده برای تیمش در شیراز ابراز رضایت کرد.

به گزارش پیام عسلویه نادر جعفری بعد از کسب تساوی مقابل برق شیراز در گفتگو با خبرنگار فوتبال بوشهر ضمن اعلام مطلب فوق گفت:با وجود بارندگی و بازی در چمن مصنوعی بچه های ما زحمت خود را کشیدند و مقابل برق شیراز یک تساوی با ارزش گرفتیم.برق را مانند حفاری یک تیم خوبی لیگ دویی می دانم که برای صعود تلاش می کنند.تیم ما به هماهنگی بیشتری نیاز دارد و مطمئن باشید در هفته های آینده بهتر عمل خواهیم کرد.
 نادر جعفری افزود:بازی ها در سه گروه 10 تیمی آغاز شده و از هر گروه دو تیم راهی لیگ دو خواهند شد،کار بسیار سختی است و این لیگ واقعا طاقت فرسا می باشد.برای تیمی که در یک روز بسته شده و خیلی کار دارد تا به هماهنگی لازم برسد بحث صعود اندکی دشوار است اما در فوتبال با امید آینده را می سازند و همه گناوه برای این مهم در ورزشگاه کنارمان هستند که باعث افتخار من و بازیکنانم هستند.
 وی ضمن تقدیر از حضور حجت الاسام خدری نماینده مردم بوشهر ،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ایشان باعث شد تا ما تیم را راه اندازی کنیم ،بدون تعارف اگر شخص خدری نبود ما هیچ برنامه ای برای حضور نداشتیم.نماینده مردم در مجلس دیروز شخصا برای دیدن بازی ما به شیراز آمد و 90 دقیقه زیر باران بازی را تماشا کرد تا بچه ها دلگرم شوند،وی حتی پاداشی را برای زحمت بچه ها در این بازی سخت در نظر گرفت که همینجا از او قدردانی می کنم.
 سرمربی پرسپولیس گناوه که با برنامه تلوزیونی سکو گفتگو کرده ،در مورد شرایط فوتبال استان نیز حرفهای جالبی زد :به نظر شخصی من در جایی که یارانه به مردم تعلق می گیرد نباید پولهای هنگفت در فوتبال هزینه شود،چرا همه تیمهای ما که همگی مردمی و پر طرفدار هستند با مشکل مالی مواجه باشند اما یک تیم خاص در همین استان 600 میلیون تومان به بازیکنی پول بدهد که خروجی آن برای فوتبال هیچ باشد؟!
اگر پارس جنوبی متعلق به این استان است ،پس باید همه تیم ها از اندک هزینه های ورزشی این صنعت سود ببرند .من سوال دارم چند بازیکن بومی هم اکنون در پارس جم بازی می کنند؟جم رتبه،موسوی و دژگاهی پور کجا هستند ؟مگر اینها بچه های جم نیستند؟ بوشهر از شمال تا جنوبش فوتبال را به خوبی می فهمند ،نمی شود مردم را از واقعیت ها دور کرد.در این مورد آنقدر حرف خواهم زد تا بالاخره فریاد ما هم شنیده شود!
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز