مردم به سبب حفظ نظام اسلامی مشکلات را تحمل می‌کنند

مردم به سبب حفظ نظام اسلامی مشکلات را تحمل می‌کنند

 
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم عملکرد مسئولان و مشکلات مورد رصد قرار می‌دهند گفت: به سبب حفظ نظام اسلامی مردم مشکلات را تحمل می‌کنند ولی مسئولان وظایف سنگینی در حل مشکلات برعهده دارند.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر جایگاه این فریضه الهی را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه  اجرای امر به معروف و نهی از منکر رسالت همه مسلمانان است اظهار داشت:  امر به معروف و نهی از منکر مهمترین فریضه الهی در عرصه آراستگی و پیراستگی جامعه محسوب است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، نخستین آمر به معروف و ناهی از منکر را خداوند متعال دانست و بیان کرد: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر آنقدر موضوع مهمی در جامعه اسلامی است که خداوند متعال خود نخستین آمر به معروف و ناهی از منکر بوده است.
امام جمعه بوشهر با تاکید بر شناخت معروف‌‌ها و منکرها  تصریح کرد: در فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین کارها شناخت معروف‌ها و منکرات فضای پیرامونی است و طراحی و مدیریت اجرایی آن در مراحل بعدی قرار دارد.
آیت الله صفایی بوشهری، نهادینه شدن فرهنگ فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را یک ضرورت دانست و  تاکید کرد: محقق و نهادینه شدن معروف‌ها و  اصلاح منکرات در جامعه امری مهم است  که خوشبختانه تلاش‌های زیادی در استان بوشهر تاکنون انجام شده و لازم است این تلاش‌ها بیش از پیش ادامه یابد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی جامعه افزود: بررسی و ارائه راهکارهای لازم برای رفع و کاهش مشکلات جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد امری مهم است که باید در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار بگیرد.
امام جمعه بوشهر بر تحقق مطالبات و خواسته‌‌های مردم تاکید کرد و گفت: مردم عملکرد مسئولان و مشکلات همواره مورد رصد قرار می‌دهند و  به سبب حفظ نظام اسلامی مردم مشکلات را تحمل می‌کنند ولی مسئولان وظایف سنگینی در حل مشکلات برعهده دارند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز