مشکل و محرومیت  برعسلویه می بارد

رئیس شورای شهرستان عسلویه عنوان کرد

مشکل و محرومیت برعسلویه می بارد

رئیس شورای شهرستان عسلویه گفت: شهر عسلویه در بخش‌های مختلف دارای محرومیت و مشکل است که مسئولان باید به این شهر هم‌جوار و میزبان پارس جنوبی نگاه ویژه‌ای کنند.
 حسن علیزاده  ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه وخبرنگاران با انتقاد از صدا وسیما  در عدم انعکاس مشکلات عسلویه اظهار داشت:  مسایل و مشکلات مردم شهرستان عسلویه دربخش‌های خبری صدا و سیمای بوشهر خوب انعکاس داده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه باید خبرنگار صدا وسیما بین مردم باشد گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند باید گزارش خبری از عسلویه تهیه و پخش شود این در حالی است که بخش خبرهای استان بسیار کوتاه است و کمتر اخبار عسلویه انعکاس می‌دهد.

رئیس شورای شهرستان عسلویه از وضعیت بیمارستان عسلویه نیز انتقاد کرد و افزود: بیمارستان عسلویه 15 روز در ماه  پزشک و کارشناس ارتوپد و سونوگرافی ندارد که لازم است به حل مشکلات توجه ویژه شود.
علیزاده با تاکید بر حل مشکلات آب آشامیدنی عسلویه تصریح کرد:شهر عسلویه در بخش‌های مختلف دارای محرومیت و مشکل است که مسئولان باید به این شهر هم‌جوار و میزبان پارس جنوبی نگاه ویژه‌ای کنند.
دفتر کار شورای شهرعسلویه تبدیل به اداره کارشده است

 رئیس شورای شهر عسلویه نیز با اشاره به مشکل بیکاری و عدم جذب کارجویان در شهرستان عسلویه گفت: دفتر شورای شهر به اداره کار تبدیل شده و بیشتر مراجعان به شورای شهر متقاضی اشتغال می باشند.
محمد خواجه بیان کرد: از حدود 700 نفری که در صنایع پارس جنوبی جذب شده‌اند حتی یک نفر از شهر عسلویه نبوده که از نماینده مردم شهرستان عسلویه در مجلس درخواست می‌شود  به مطالبه مردم توجه و پیگیری کند.

وی از تلاش های منطقه ویژه در تامین آب شهرهای عسلویه و نخل تقی و بیدخون تشکر کرد و افزود عسلویه میزبان پارس جنوبی نباید مشکل آب و برق داشته باشد منطقه ویژه 5300 متر مکعب در روز به شبکه آب این شهرستان افزوده است ولی باز هم کمبود وجود دارد.
 رئیس شورای شهر عسلویه بیان کرد:  شهر عسلویه هر پنج روز دو روز آب آشامیدنی در شبکه دارد که لازم است مسئولان به شهر عسلویه نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز