اعتبار تکمیل طرح‌های راهسازی جنوب استان بوشهر تامین شود

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:

اعتبار تکمیل طرح‌های راهسازی جنوب استان بوشهر تامین شود

نماینده شهرستان‌های جم، عسلویه، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار تکمیل طرح‌های راهسازی جنوب استان بوشهر تامین شود.
سکینه الماسی ظهر دوشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان جم اظهار داشت: استاندار و دیگر مسئولان استان بوشهر اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات و توسعه زیرساخت‌ها در جنوب استان بوشهر داشته‌اند.
وی با تقدیر از همه مسئولان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، اضافه کرد: توسعه راه‌ها به عنوان یکی از مهمترین نیازهای شهرستان جم محسوب می‌شود که انتظار داریم با همت مسئولان شاهد رفع مشکلات در این زمینه باشیم.
نماینده شهرستان‌های جم، عسلویه، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جاده جم به سیراف یکی از محورهای پرتردد و پرمخاطره است که باید تلاش لازم برای بهسازی این مسیر انجام شود.
وی یکی دیگر از مطالبات مردم شهرستان جم را ساخت باند دوم جاده جم به فیروزآباد عنوان کرد و ادامه داد: این مسیر به عنوان یکی از راه‌های اصلی در جنوب کشور مورد استفاده است که استان‌های بوشهر و فارس و هرمزگان را به هم متصل می‌کند.
الماسی خواستار تامین اعتبارات مورد نیاز برای احداث جاده ریز به دژگاه و ریز به سرچشمه شد و بیان کرد: برخی پروژه‌های راهسازی در شهرستان جم تعیل شده است که باید اعتبارات مورد نیاز آنها تامین شود.
وی خواستار تکمیل و اصلاح راه ورودی و خروجی روستای پرک در اتوبان سیراف به عسلویه شد و افزود: تکمیل جاده دیر به جبرانی، تکمیل محور وفاق بین کنگان و دیر و جاده بزباز به بندو در شهرستان عسلویه باید مد نظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز