انتخاب مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان بوشهربعنوان مدير نمونه استاني

انتخاب مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان بوشهربعنوان مدير نمونه استاني

سازمان جنگل ها، مراتع و آبخيزداري كشور كه زير مجموعه وزارت جهاد كشاورزي محسوب ميشود، دكترسهيل مهاجري را پس از بررسي ارزيابي عملكرد مديران ، بعنوان مدير جهشي نمونه و برتر استاني سال 1397 معرفي كرد.
انتخاب مدير نمونه هر ساله بر اساس دستورالعمل ضوابط و مباني ارزيابي عملكرد مديران در راستاي ابلاغ آيين نامه اجرايي مواد 81 و 82 قانون مديريت خدمات كشوري و تاكيد بر اهميت و ضرورت اجراي ارزيابي عملكرد بر اساس تكاليف دستگا ههاي اجرايي جهت استقرار نظام ارزيابي عملكرد در سه سطح سازمان،مديران،كاركنان انجام ميشود.
در نامه اي رسمي كه به امضاء حوزه رياست و مديريت عملكرد سازمان جنگل ها رسيده ، خطاب به دكتر مهاجري آمده است: بر اساس نتايج ارزيابي عملكرد بعمل آمده ،شاهد ارتقاء عملكرد و جهش مثبت و مشهود آن استان در سطح ادارات كل منابع طبيعي و آبخيزداري كل كشور مي باشيم و لذا به همين منظور جنابعالي بعنوان مدير نمونه سال 1397 انتخاب گرديده ايد.
اميد است با برنامه ريزي دقيق و صحيح در زمينه پيشبرد اهداف سازماني و تلاش كارشناسان؛ انشالله كماكان شاهد رشد،شكوفايي و سربلندي آن مجموعه و حفظ و ارتقاء رتبه در سنوات آتي باشيم.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز