مستمری صیاد  بوشهرى برقرار می شود

خسروانى:

مستمری صیاد بوشهرى برقرار می شود

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: مستمری صیاد کشته شده بوشهری با قید فوریت برقرار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر؛ یونس خسروانی در گفتگو با خبرنگار پیام عسلویه اظهار داشت: پس از کسب اطلاع از حادثه تلخ حمله گارد دریایی امارات به شناوربوشهری و کشته و زخمی شدن برخی از سرنشینان آن، موضوع بررسی وضعیت بیمه صیاد متوفی در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های انجام شده از سوابق بیمه ای «زنده یاد یاسین لطفی پور» توسط کارشناسان سازمان، مشخص گردید وی تحت پوشش بیمه صیادی سازمان تامین اجتماعی است و شرایط لازم برای برقراری مستمری برای خانواده محترم وی وجود دارد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه ماموریت اصلی این سازمان، حمایت از بیمه شدگان تامین اجتماعی و تامین امنیت و رفاه ایشان بخصوص در مواقع اضطراری و حوادث است، تصریح کرد: بنابر حسب وظیفه سازمانی، موضوع برقراری مستمری صیاد کشته شده بوشهری را سریعاً به خانواده و بازماندگان ایشان اطلاع رسانی کردیم تا اقدام لازم را در برای دریافت حقوقشان از سازمان انجام دهند.
یونس خسروانی ادامه داد: در حال حاضر برای برقراری مستمری مرحوم لطفی پور، منتظر اقدام خانواده ایشان هستیم و به محض دریافت این درخواست از سوی بازماندگان ایشان، این سازمان برقرای مستمری این بیمه شده متوفی را برای همسر و فرزند ایشان با در کوتاه ترین زمان ممکن لحاظ خواهد کرد تا خدمتی هرچند کوچک در راه التیام زخم دردناک خانواده بیمه شده محترم سازمان انجام شود.
گفتنی است، شادروان یاسین لطفی پور، صیاد بوشهری تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی، ازسرنشینان شناوری بود که اخیراً بر اثر تیراندازی گارد دریایی امارات، جان خود را از دست داد. روانش شاد.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز