تاخیر 6 ساعته در پرواز بوشهر و بی‌توجهی "ایران ایر" به تعهداتش

تاخیر 6 ساعته در پرواز بوشهر و بی‌توجهی "ایران ایر" به تعهداتش

فرودگاه اصفهان : تاخیر به ما ارتباطی ندارد
 هرچند تاخیر پروازها را باید جزیی از برنامه سفر در کشور دانست، اما با وجود کاهش مسافران، تلاشی از سوی شرکت های هواپیمایی برای ایفای تعهدات شان در زمان تاخیرهای چند ساعته دیده نمی شود.
خبر می رسد پرواز صبح  روز گذشته اصفهان به بوشهر که باید ساعت 8:30 انجام می شده، پس از دو بار تغییر زمان انجام آن، نهایتا به 14:10 دقیقه موکول گردیده است.

یکی از مسافران این پرواز می گوید: به همراه چند نوجوان بوشهری برای شرکت در مسابقات بین المللی روباتیک به اصفهان آمدیم و پس از کسب مقام دوم، اکنون برای بازگشت دچار سردرگمی هستیم.
وی ادامه داد: ساعت 5 صبح بچه ها را ازهتل به فرودگاه آوردیم ولی ابتدا زمان پرواز از 8 به 9:30 جابجا کرده و سپس در تابلوی فرودگاه آن را به 14:30 تغییر داده تا شاهد تاخیر 6 ساعته باشیم.
وی با بیان اینکه با هتل تسویه نموده و با توجه به اتفاق پیش آمده دیگر نمی توان به آنجا برگشت، اظهار داشت: جانبازی که به منظور کار اداری می خواست امروز با این پرواز به گمرک بوشهر برود، با مشکلات زیاد خود را به فرودگاه رسانده بود، ولی وقتی ساعت پرواز به 14:10 منتقل و سفرش بی فایده شد، هرچه پیگیری کرد بدون نتیجه ماند.
وی از عدم پاسخگویی ایستگاه ایران ایر به مسافران این پرواز گلایه کرد و گفت: با وجود تاخیر 6 ساعته، خبری از تعهدات ایرلاین مربوطه حتی در حد پذیرایی ساده نیست.
توضیح فرودگاه اصفهان در مورد تأخیر 7 ساعته پرواز بوشهر
در همین رابطه ، مسؤول روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به فارس گفت: پرواز اصفهان-بوشهر ایران ایر در اصفهان تأخیر نداشته و معطلی مسافران به دلیل وقفه ای بوده که در تهران رخ داده است
شهرزاد سلیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص پرواز اصفهان-بوشهر که قرار بوده ساعت 8:10 پرواز کند اما با تأخیر مواجه شده، اظهار داشت: پرواز 3425 اصفهان-بوشهر ایران ایر،ترانزیتی و در اصل از تهران بوده که طبق روال معمول پس از بلند شدن از فرودگاه مهرآباد در اصفهان هم مسافرگیری کرده و سپس راهی بوشهر می‌شد.
وی افزود: تأخیر رخ داده ارتباطی با فرودگاه اصفهان نداشته و به دلیل وقفه‌ای است که در فرودگاه مهرآباد رخ داده است و این پرواز 14:25 وارد فرودگاه اصفهان شد.
مسؤول روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ادامه داد: این هواپیما ساعت 15:15 از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به مقصد بوشهر پرواز کرد.
سلیمی‌پور در پاسخ به این سؤال که دلیل تأخیر پرواز از فرودگاه مهرآباد چه بوده عنوان کرد: از دلیل تأخیر در تهران اطلاعی نداریم، فرودگاه مهرآباد و شرکت هواپیمایی ایران ایر باید پاسخگو باشند.
 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز