منابع مسئولیت‌های اجتماعی پارس جنوبی مربوط به جنوب این استان است

استاندار بوشهر:

منابع مسئولیت‌های اجتماعی پارس جنوبی مربوط به جنوب این استان است

استاندار بوشهر گفت: منابع حاصل از اجرای مسئولیت‌های اجتماعی پارس جنوبی متعلق به چهار شهرستان جنوبی عسلویه، کنگان، جم و دیر از توابع این استان است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز دوشنبه به نقل از احمد محمدی زاده در آئین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه اعلام کرد: همه باید بدانند آنچه طی توافق هایی که با صنعت گاز و پتروشیمی انجام و منابعی که با عنوان مسئولیت اجتماعی کسب می‌شود باید برای عمران، آبادی و حل مسائل و مشکلات چهار شهرستان جنوبی سرمایه گذاری و هزینه شود.
وی اظهار کرد: برای سرعت بخشی در اجرایی شدن مصوبه اشتغال ۵۰ درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی، به تازگی با معاون منابع انسانی وزارت نفت  و رئیس شرکت نفت توافق شد تا این مهم محقق شود.
محمدی زاده گفت: همچنین روند ارتقا مدیریت نیروهای بومی در صنعت نفت باید سرعت بگیرد و شاهد حضور نیروهای بومی بیشتری در پست‌های مدیریتی پارس جنوبی باشیم.
وی تاکید کرد: استان بوشهر از صنعت‌گران، شرکت‌های دانش بنیان‌ و از کسانی که در حوزه علم و فناوری کار می‌کنند قاطع حمایت می‌کند و امیدواریم سال آینده این مجموعه ها بتوانند در تولید کالاهای مورد نیاز قدم‌های جدیدی برای رسیدن به خودکفایی بردارند.
سیزدهمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی عسلویه به عنوان سومین رویداد نمایشگاهی با همت پارک علم و فناوری استان بوشهر ۱۰ تا ۱۳ بهمن در عسلویه پایتخت انرژی  ایران برپا است.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز