مدافع پیکان؛ این حق فوتبال بوشهر نیست

مدافع پیکان؛ این حق فوتبال بوشهر نیست

بهروز نوروزی فرد که بعد از درخشش در ترکیب تیم شاهین بوشهر ابتدا به نفت مسجد سلیمان و در ادامه به پیکان آمد از وضعیت اینروزهای فوتبال بوشهر گله کرد.

او در واکنش به سقوط تیم های شاهین شهرداری بوشهر و ایرانجوان گفت: حیف که دو تیم مطرح شهر سقوط کرده اند و اگر آدم فوتبالی بخواهد به بچه های مظلوم بوشهری فکر کند باید به روزهایی فکر کند که بچه های ما برای دیده شدن باید در تست تیم  های استان های دیگر شرکت کنند و این حق فوتبال بوشهر نیست. استعداد و توانایی بچه های ما بر هیچ کس پوشیده نیست. شما ببینید همین شاهین سقوط کرده در ده هفته پایانی چه جوانان جویای نامی رو کرده که مطمئن هستم خواهان دارند اما حیف نیست این بچه ها برای تیم های استان و در سطح بالا بازی نکنند.
مدافع تیم پیکان هم چنین در مورد عملکرد این تیم در فصلی که گذشت، گفت: سال خوب اما سختی را پشت سر گذاشتم. جایگاه پیکان در جدول رده بندی لیگ برتر نشان م یدهد عملکرد مجموعه ما موفق بوده است. یک تیم جوان و جسور که آقا مجتبی روانه لیگ کرد و رو شدن این همه جوان مشخص می کند کار پیکان درست بوده است، هر چند با تجربه های پیکان مانند ابراهیم صالحی نقش موثری در این موفقیت داشتند.خودم هم نمی دانم به عنوان یک بازیکن 28 ساله از جوان ها بودم یا باتجربه ها.
مدافع تیم پیکان در مورد زمزمه های جدایی از تیم تهرانی و حضور در یک تیم جدید گفت: راستش را بخواهید من آدم آرام و بی حاشیه ای هستم بازارگرمی هم بلد نیستم. خودم هم شنیده ام اما چون بازیکن پیکان هستم هر تیمی من را بخواهد طبق اصول حرفه ای باید با باشگاه مذاکره کند. در پیکان فصل خوبی را تجربه کردم و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز