کوتاهی در خدمت رسانی به خانواده ایثارگران پذیرفتنی نیست

استاندار بوشهر:

کوتاهی در خدمت رسانی به خانواده ایثارگران پذیرفتنی نیست

استاندار بوشهر گفت: خانواده ایثارگران اعم از شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان، استحقاق بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را دارند و هیچ‌گونه کوتاهی در خدمت رسانی به این قشر از جامعه پذیرفتنی نیست.

احمد محمدی زاده در نشست شورای مشورتی ایثارگران استان بوشهر با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: دولت انقلابی و مردمی از زمان روی کار آمدن در راستای گسترش فرهنگ ایثار اهتمام جدی داشته است و نمادهای این فرهنگ باید همواره زنده نگه داشته شوند.
وی تاکید کرد: هر دستگاه اجرایی باید یک نفر را به عنوان رابط ایثارگر به شورای مشورتی ایثارگران معرفی کند تا پیگیر مشکلات و دغدغه‌های ایثارگران و خانواده آنها باشند.
استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یادآور شد: در زمان کنونی هجمه فرهنگی علیه نمادهای نظام اسلامی به صورت تشکیلاتی انجام می‌شود و ما موظف هستیم با گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه در برابر نقشه دشمنان ایستادگی کنیم.
محمدی زاده با اشاره به ایجاد ۶ کارگروه تخصصی در شورای مشورتی ایثارگران استان بوشهر گفت: کارگروه‌های تخصصی درمان، مسکن، اشتغال، فرهنگی، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و عفاف و حجاب از این کارگروه‌های تخصصی هستند.
وی یادآور شد: از همه توان و ظرفیت موجود در راستای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه بهره می‌بریم و امیدواریم به هدف‌های مورد نظر برسیم.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز