انتشار «مینی‌­داستانیسم» و «دراما»

انتشار «مینی‌­داستانیسم» و «دراما»

دفتر دوم از مجموعه داستان­‌های کوتاه و خیلی کوتاه «مینی­‌داستانیسم» و دفتر پنجم از مجموعه نمایشنامه­‌های «دراما» منتشر شده‌اند.

این کتاب شامل ۳۳ داستان کوتاه و خیلی کوتاه آلترناتیو از خلیل اسماعیلی، اسرین ملک‌محمد، زهرا نوری، مهسا بیغش، مسلم آئینی، رضوان کرباسی و امید وکیلی‌نژاد است..
در بخشی داستان «دست خدا» می‌خوانیم: دیاکو ظاهر جذابی نداشت؛ قدش کوتاه بود و موهای فر و شلخته‌اش انگار هیچ‌وقت رنگ شانه به خود ندیده بود. اما انرژی عجیبی داشت. همچون جزیره‌ای مرموز و خالی از سکنه می‌ماند که کاوش کردنش جذاب بود. عجیب این‌که اعتقاد داشت جذابیت زندگی به نرسیدن است؛ می‌گفت: «اگه برسیم، دیگه نه هدفی می‌مونه، و نه ذوق و شوقی». سر همین باورش بود که برای به دست آوردن چیزی خیلی تقلا نمی‌کرد و بیشتر در دنیای  خودش سیر می‌کرد.
 
 همچنین دفتر پنجم از مجموعه نمایشنامه‌­های «دراما» در ۲۰۴ صفحه با شمارگان ۷۰۰ نسخه و با قیمت ۵۰ هزار تومان در نشر یادشده راهی بازار کتاب شده است.
«آلزایمر» نوشته خلیل اسماعیلی، «بشقاب پرنده» نوشته مسلم آئینی، «دیلان» نوشته اسرین ملک‌محمد، «روزی روزگاری» به قلم مهشید سلیمانی، «زندگی و دیگر هیچ» از مهسا بیغش و «لایف استایل» نوشته رضوان کرباسی  نمایشنامه‌های این مجموعه را تشکیل می‌دهند.
 
 در معرفی ناشر از این کتاب‌ها آمده است: در این دو مجموعه که با نگاهی آسیب­‌شناسانه به برخی مشکلات و معضلات اجتماعی و چالش‌­های فرهنگی روز جامعه به نگارش درآمده، آثاری از خلیل اسماعیلی، مسلم آئینی، اسرین ملک­‌محمد، زهرا نوری، امید وکیلی­‌نژاد، رضوان کرباسی، مهسا بیغش، و مهشید سلیمانی منتشر شده است.
 نویسندگان این مجموعه‌­ها­، عمدتاً دارای تحصیلات و تجارب مرتبط بوده و پیشتر آثار دیگری از آن‌ها منتشر شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند این دو مجموعه را از کتابفروشی‌ها و سایت‌های اینترنتی فروش کتاب تهیه کنند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز