رفع مشکلات روستاهای هم‌جوار نیروگاه اتمی

استاندار :

رفع مشکلات روستاهای هم‌جوار نیروگاه اتمی

استاندار بوشهر گفت: مطالبات مردم روستاهای همجوار نیروگاه اتمی بوشهر پیگیری میشود و امیدواریم در سال جاری شاهد تحقق خواستههای مردم این دو روستا باشیم.

مصطفی سالاری در نشست در نشست بررسی مشکلات محلات همجوار نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات مردم روستاهای هلیله و بندرگاه پیگیریهای زیادی داشتهایم و همچنان این پیگیریها را ادامه خواهیم داد. وی تلاش برای رفع مشکلات مردم روستاهای همجوار نیروگاه اتمی بوشهر در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: مردم این دو روستا طی 40 سال گذشته مشکلات زیادی داشتهاند که باید برای رفع آنها تلاش شود.

استاندار بوشهر با اشاره به پیگیری مشکلات روستاهای هلیله و بندرگاه از طرف وزیر کشور، خاطرنشان کرد: وزیر کشور به عنوان نماینده دولت در این زمینه موضوع را به صورت ویژه و پیگیری میکند. وی بیان کرد: به منظور تعیین تکلیف وضعیت مناطق هلیله و بندرگاه در همجواری نیروگاه اتمی بوشهر کارگروه تخصصی با حضور وزرا و مسئولان سازمان انرژی اتمی ایران راه اندازی شده است. سالاری با ابراز خوشبینی برای رفع مشکلات اهالی این روستاها، ادامه داد: بررسی مشکلات ساکنان همجوار نیروگاه اتمی از برنامههای مهم وزیر کشور در این زمینه است که امیدواریم شاهد تعیین تکلیف وضعیت این دو روستا و رضایتمندی اهالی آن باشیم.

وی از تحقق مطالبات مردم ساکن همجوار نیروگاه اتمی بوشهر در سال جاری خبر داد و افزود: لایروبی اسکله هلیله و بندرگاه یکی از مطالبات مردم این دو روستا است که به صورت جدی در دست پیگیری است.

دو روستای هلیله و بندرگاه همجوار نیروگاه اتمی بوشهر هستند که طی چند سال اخیر برای ساخت و ساز و یا دریافت خدمات زیربنایی و توسعه زیرساختها با مشکلاتی روبرو بودهاند. جابجایی این دو روستا از موضوعات و دغدغههایی است که مردم این دو روستا امیدوارند در آینده نزدیک وضعیت جابجایی روستا تعیین تکلیف شود.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز