یک استان پشت پارس جنوبی جم برای صعود به لیگ یک

یک استان پشت پارس جنوبی جم برای صعود به لیگ یک

بعد از رقابت های سخت و نفس گیر پارسی ها در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور بالاخره این تیم با هدایت پاشازاده، شایستگی خود را برای حضور در لیگ یک فوتبال کشور نشان داد و در دو دیدار حساس خود را برای جشن صعود به لیگ یک برای اولین بار آماده می کند.

به گزارش پیام عسلویه به نقل از آوای جم؛ شاگردان مهدی پاشازاده بعد از صعود به مرحله ی دوم این رقابت ها با فراز و نشیبی حداقلی در بالای جدول به عنوان تیم دوم گروه اول به مرحله ی پلی آف رسیده است .

مهدی پاشازاده که تاکنون چهار تیم را از لیگ دو به لیگ یک فرستاده است امیدوار است تا امسال با تیم پارس  جم بتواند برای پنجمین بار یک تیم لیگ دویی را به لیگ آزادگان کشور ببرد، آماری جالب که توانایی این مربی را به رخ می کشد.

اما شاگردان پاشازاده باید در برابر تیمی بازی کنند که زیاد خاطره خوبی از این تیم ندارند و این تیم در فصل های گذشته نیز در پلی آف برابر پارس جم(گاز فجر جم سابق) قرار گرفت و دربازی که پارس نیاز به هر سه امتیاز داشت به تساوی رضایت دادند تا گاز فجر جم از حضور در لیگ آزادگان باز ماند.

حالا هواداران پارس جم که سالهاست انتظار حضور تیم شهرستان در لیگ آزادگان را دارند امیدوارند تا این تیم با هدایت مربی استقلالی خود بتواند آرزوی مردم و جوانان شهرستان جم را جامعه عمل بپوشاند.

زمان پلی آف لیگ دو مشخص شد

با مشخص شدن زمان رفت و برگشت مسابقه دو تیم پارس جم و نفت و گاز گچساران، انتظار می رود هواداران و مردم شهرستان جم پر شور تر از همیشه برای حمایت از تیم پارس جم به ورزشگاه بیایند.

پلی آف لیگ دسته دوم کشور عصر دیروز قرعه کشی شد تا سومین تیم صعود کننده پس از تیمهای اکسین البرز و سپید رود رشت مشخص گردد.

بدین ترتیب پارس جنوبی جم روز چهارم خرداد ماه میزبان نفت و گاز گچساران خواهد بود و در بازی برگشت این تیم در گچساران به دیدار نفت و گاز این شهر خواهد رفت تا پرونده لیگ دسته دوم فوتبال کشور بسته شود.

نکات این دیدار/ تقابل بهترین خط دفاعی با خطرناک ترین خط حمله در پلی آف

*تیم پارس جم با 8 گل خورده بهترین خط دفاعی را در بین دیگر تیم های گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور دارد.

* تیم نفت و گاز گچساران با 15 گل زده خطرناک ترین خط حمله را در گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور دارد.

*مصطفی نوبخت بهترین گلزن تیم پارس جم به دلیل رای کمیته انضباطی از این دیدار محروم است.

* در بازی قبل تیم پارس جم توانست در تهران دو بر یک تیم نیروی زمینی را شکست دهد.

* در بازی قبل تیم نفت و گاز گچساران در خانه خود توانست سه بر یک شهرداری بندر عباس را شکست دهد.

دست های پشت پرده ای که نمی خواهند تیم شهرستان جم صعود کند.

در هفته پایانی لیگ دو، یکشنبه همین هفته اتفاقات عجیبی رخ داد. اکسین البرز با هدایت علی لطیفی و البته مدیریت فنی فیروز کریمی صعودش را به لیگ یک قطعی کرده بود. اکسین در آخرین بازی میهمان نفت امیدیه بود. اگر نفت امیدیه 6گل وارد دروازه اکسین میکرد و البته پارس جم با هدایت مهدی پاشازاده مقابل نیروی زمینی به تساوی میرسید، نفت امیدیه جواز حضور در پلیآف را به دست میآورد.

در میان تعجب، اما نفت امیدیه موفق شد 6 گل وارد دروازه اکسین کند. در عقل نمیگنجد تیم صدرنشین که حضورش در لیگ یک قطعی شده بود، مقابل نفت در امیدیه 6بار دروازهاش باز شود. درست به همان اندازه که امیدیه میتوانست جواز صعود به پلیآف را دریافت کند!

پاشازاده که تیمش با برد مقابل نیروی زمینی به پلیآف صعود کرد در جمع خبرنگاران گفت «این کاری که اساتید انجام دادند درست نبود. متاسفم برای تیمی که مستقیم به لیگ یک صعود کرده اما تفاضل گلش منفی یک است! مطمئن باشید در بازیهای دیگر هم اتفاقاتی رخ داده وگرنه همه میدانند که تیم من از نظر فنی و فوتبالی از آنها بهتر بود. شما اگر جدول را نگاه کنید متوجه حرفهای من میشوید. البته درود به شرف نیروی زمینی که روز آخر و مقابل ما تمام توان خود را گذاشت و حتی گل اول را وارد دروازه ما کرد. در صورتی که نیازی به امتیاز نداشت و برایش فرقی نمیکرد که ببرد یا ببازد.»

وقوع این اتفاقات در لیگ دو، بار دیگر وجود ناپاکی در فوتبال را اثبات میکند چه سود که با اثبات این اتفاقات نه  کسی اقدامی انجام میدهد و نه برخوردی با متخلفان صورت میگیرد.

دست های پشت پرده ای که در دیدار شاهین بوشهر و پارس جم هم در تلاش بودند تا نماینده شهرستان جم نتیجه نگیرد و با بدون تماشاگر برگزار شدن آن دیدار و عدم حمایت های مسئولین ورزشی استان سبب شد تا بر صحت این موضوع تاکید کنند.

هواداران جمی: از برنامه نود و عادل فردوسی پور می خواهیم این اتفاقات را بررسی کند.

جمعی از هواداران و دوستداران فوتبال شهرستان جم اظهار داشتند: در هفته ی پایانی رقابت ها اتفاقاتی افتاد که در تلاش بودند نفت امیدیه به مرحله ی پلی آف برسد.

طبق گفته هواداران جمی ، عده ای خاص نیز در بازی با شاهین بوشهر سبب شدند تا  در دو بازی شش امتیازی ، امتیازات بین دو تیم هم استانی تقسیم شود.

این بی عدالتی ها در فوتبال لیگ دو نزدیک بود تا تیم پارس جم از راهیابی به مرحله ی پلی آف بازماند و همه ی زحمات این تیم با بی عدالتی نابود شود.

هواداران جمی خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی عادل فردوسی پور و برنامه ی نود هستند. تا با آشکار شدن اتفاقات دیگر شاهد این چنین مواردی نباشیم و فوتبال پاک فرهنگ سازی شود. همچنین طبق شنیده های هواداران جمی قرار است لیدر ها و تماشاگران بوشهری نیز برای حمایت از تیم استان در جم حضور پیدا کنند.

اتحاد پارسی ها برای سوزاندن نفت و گاز در جم/هواداران جمی ورزشگاه را برای گچساران به جهنم تبدیل کنند.

مصطفی نوبخت بهترین گلزن تیم فوتبال پارس جم که از این دیدار محروم می باشد در گفتگو با خبرنگار آوای جم اظهار داشت: کل تیم با هم متحد شده اند تا تیم شهرستان جم را به لیگ آزادگان برسانیم.

بهترین گلزن تیم پارس جم از دست های پشت پرده برای عدم نتیجه گیری و صعود به لیگ آزادگان خبر داد و خاطر نشان کرد: در طول این فصل و در رقابتهای مهم، سرمربی تیم، هواداران و حالا من که به عنوان امید اول گلزنی تیم پارس هستم محروم شده ام.

مصطفی نوبخت با اشاره به دیدار پارس و شاهین در بوشهر اضافه کرد: در آنجا به سرمربی ما 90 دقیقه  فحاشی صورت گرفت از سوی هواداران ولی متاسفانه سرمربی ما را جریمه و محروم کردند. وی به اتفاقات هفته پایانی نیز اشاره کرد و تاکید کرد: تیم اکسین البرز که یکی از قوی ترین تیم های لیگ دو نشان داد، در بازی آخر و برای صعود نفت امیدیه 6 گل خورد ولی متاسفانه هیچ مسئولی برای جریمه و برخورد با این تیم اقدامی انجام نداد. نوبخت اظهار داشت: مطمنا برنامه ورزشی نود می تواند حوادث هفته پایانی لیگ دو را بررسی کند و با آشکار شدن این اتفاقات، مردم بدانند که تیم ما پاک به پلی آف صعود کرده است. این بازیکن پارس جم اضافه کرد: با بررسی های نود مشخص خواهد شد که دست های پشت پرده می خواستند تیم شهرستان جم به پلی آف نرسد.

امین فارسی دیگر بازیکن پارس جم گفت: ان شاالله با دست پر از زمین مسابقه خارج خواهیم شد. فارسی افزود :به امید آنکه بتوانیم با یک بازی خوب لیاقت شهرستان جم برای حضور در لیگ آزادگان را مهیا سازیم. وی تاکید کرد: حضور پر شور هواداران در ورزشگاه می تواند ما را برای محقق ساختن صعود به لیگ یک کمک کند. امین فارسی حضور هواداران جمی در این مسابقه را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: امیدوارم سال آینده نماینده خوبی برای شهرستان جم در لیگ یک باشیم. فارسی در پایان سخنان خود گفت: برای این دیدار علی فرهنگ به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

عرفان جم رتبه بازیکن جمی تیم فوتبال پارس جم اظهار داشت: بازی پلی آف شرایط خاص خودش را دارد و افزود: در این دو بازی هر تیمی که کمتر اشتباه کند موفق به پیروزی خواهد شد. جم رتبه ابراز داشت: تیم در شرایط خیلی خوبی به سر می برد و بعد از بازی با نیروی زمینی که با برتری پشت سر گذاشته ایم شرایط تیم به ایده آل رسیده است.

وی از سه اخطاره شدن حسین مددی خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر مصطفی نوبخت که به دلیل رای کمیته انضباطی محروم است حسین مددی نیز سه اخطاره است و این دیدار حساس را از دست داده است.

عرفان جم رتبه از همه ی هواداران و مردم شهرستان جم بخاطر حمایت از تیم در طول فصل تقدیر کرد و اظهار داشت: از همه ی مردم و هواداران جمی می خواهم با حضور خود در ورزشگاه یار دوازدهم تیم باشند تا بتوانیم به لیگ آزادگان صعود کنیم. وحید عزیزی سنگربان تیم پارس جم اظهار داشت: امیدوارم هواداران ورزشگاه را پر کنند و با تشویق های خود به ما بازیکنان انرژی مثبت دهند.

عزیزی از حضور هواداران در طول فصل تشکر کرد و تصریح کرد: در طول فصل با حمایت های مردم شهرستان جم توانستیم در اکثر بازی های سخت به پیروزی برسیم.

وی اضافه کرد: در این دیدار نیز مردم خوب و ورزشی شهرستان جم تیم را تنها نگذارند و ما بازیکنان تمام تلاش خود را برای پیروزی برابر نفت و گاز گچساران انجام خواهیم داد.

وحید عزیزی در خصوص تیم نفت و گاز گچساران بیان داشت: هر تیمی که به این مرحله رسیده است قطعا تیم خوبی می باشد و افزود: تیم حریف هر چقدر هم خوب باشد اما بازیکنان تیم پارس جم همه یک دست و با اتحاد برای پیروزی تلاش می کنیم.

محمد علی اکبر خواه دیگر بازیکن پارس جم نیز اظهار داشت: بازی روز سه شنبه بسیار سخت و دشوار است و ما بازیکنان تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد.

اکبر خواه گفت: روز سه شنبه هواداران جمی ورزشگاه را برای نفت و گاز گچساران به جهنم تبدیل کنند تا با ارائه یک بازی زیبا و پر گل بتوانیم جشن صعود و قهرمانی را در همان بازی اول بگیریم. وی اضافه کرد: در بازی برگشت در گچساران بازی به مراتب سخت و دشوار تری در پیش  رو داریم و اگر نتوانیم پر گل در جم این تیم را ببریم در گچساران با وجود حمایت هواداران زیاد این تیم کار سختی داریم.

طالب دژگاهی نیز با اشاره به اینکه چند فصل قبل نیز در پلی آف دو تیم رو به روی هم قرار گرفتند ابراز داشت: در آن بازی با پیروزی می توانستیم به لیگ آزادگان صعود کنیم ولی متاسفانه آن دیدار که روزی اتفاق افتاد که زلزله شنبه نیز بود با تساوی تمام کردیم و از صعود باز ماندیم.

دژگاهی افزود: در پلی آف این فصل، تمام تلاش خود برای انتقام از نفت و گاز گچساران انجام می دهیم.

سنگربان تیم پارس جم گفت: تیم گچساران سابقه رفتن به لیگ دسته اول را دارد و باید بازی رفت در شهرستان جم را با پیروزی پر گل به اتمام برسانیم.

گفتنی است دیدار رفت پارس جم و نفت و گاز گچساران سه شنبه چهارم خرداد1395 از ساعت 17:30 در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرک جم برگزار می گردد.

باید دید تیم فوتبال پارس جم که چند سالی است مدعی اول صعود به لیگ آزادگان است امسال می تواند برای اولین بار صعود کند یا خیر؟

در پایان مهدی پاشازاده و شاگردانش برای کسب یک سهمیه مهم و با ارزش در تلاش هستند ،اتفاقی که می تواند نوید روزهای خوبی برای ورزش و فوتبال شهرستان جم را به دنبال داشته باشد و این امر فقط با حمایت هواداران و فوتبال دوستان جمی محقق خواهد شد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز