عاملان تیراندازی های استان بوشهر دستگیر شدند

عاملان تیراندازی های استان بوشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری عوامل 98 درصد از تیراندازیهای سال گذشته در استان، گفت: عاملان تمامی تیراندازیهای استان بوشهر در سال جاری دستگیر شدهاند.

سردار حیدر عباسزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت امنیتی استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و شاهد افزایش احساس امنیت در سطح استان هستیم.

وی اضافه کرد: یکی از برنامههای مهم نیروی انتظامی کاهش وقوع جرایم و افزایش میزان کشفیات بوده است که در این راستا با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی صورت گرفته شاهد دستیابی به موفقیتهای بسیار خوبی هستیم. فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: نیروی انتظامی استان بوشهر عزمی جدی و مصمم برای شناسایی، دستگیری و برخورد با عاملین تیراندازی در استان دارد و اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است. وی با اشاره به شناسایی و دستگیری همه عاملان تیراندازی استان بوشهر در سال جاری، بیان کرد: در سال گذشته نیز بیش از 98 درصد عاملین تیراندازی های استان دستگیر شدند. سردار عباسزاده گفت: با عزم جدی پلیس، در هر نقطهای از استان که به سمت افراد، خودروها، اماکن، منازل و حریم خصوصی افراد تیراندازی شود حتی اگر خسارتی هم نداشته باشد عاملان آن شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی خواهند شد. وی با اشاره به تیراندازی هفته گذشته در شهر برازجان اشاره کرد و افزود: فردی به هویت «الف - ن» هفته گذشته با شلیک گلوله توسط دو نفر ناشناس مجروح در شهر برازجان مجروح شد. فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به حضور کارشناسان پلیس امنیت عمومی و پیگیری این پرونده، ادامه داد: با بررسیهای صورت گرفته عاملان تیراندازی به هویت «ک - ب» و «م - خ» شناسایی شدند. وی اظهار کرد: سه روز پس از حادثه تیراندازی هنگامی که متهمین قصد داشتند با همکاری سه نفر از دوستانشان به خارج از استان متواری شوند در یکی از خروجیهای استان شناسایی و قبل از اینکه موفق به فرار شوند دستگیر شدند. سردار عباسزاده اضافه کرد: این دو متهم پس از دستگیری، ضمن اعتراف به بزه انتسابی، علت آن را درگیری قبلی با مضروب عنوان کردند و اسلحه بهکار رفته در تیراندازی نیز از آنان کشف شد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز