مشی دولت درانتخاب مدیران جوان بالندگی کشوررا شتاب می بخشد

مشی دولت درانتخاب مدیران جوان بالندگی کشوررا شتاب می بخشد

سخنگوی شورای عالی استان های کشوربا تحسین مشی دولت تدبیر وامید در بکارگیری نیروهای جوان گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان جوان در پست های مدیریتی موجب شتاب توسعه، بالندگی و نشاط کشور می شود.

طاها دشتی مطلق روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان استان بوشهر افزود: امروز به برکت نظام دینی شهرستان کنگان از امن ترین نقاط استان بوشهر و ایران است و وحدت شیعی و سنی در این خطه الگویی برای همه کشور است.
وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام سفرهای نوروزی و بیان اینکه شهرستان کنگان هدف و مقصد گردشگری در جنوب استان بوشهر است گفت: ظرفیت های شهرستان کنگان درحوزه گردشگری معرفی شود.
رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان با تعظیم مقام شامخ شهیدان وتجلیل از عوامل دخیل در امنیت اظهارداشت: امروز به برکت نظام دینی شهرستان کنگان از امن ترین نقاط استان و کشوراست و وحدت شیعی و سنی دراین خطه نیز الگویی برای همه کشور است. 
وی به حضور صنعت در شهرستان کنگان اشاره و بیان کرد: توجه به پیوست های فرهنگی و زیست محیطی منطقه و توسعه آبخیزداری ضروری است.
دشتی مطلق با تاکید بر لزوم ضرورت توجه شرکت های منطقه به مسئولیت های اجتماعی خود گفت: امیدوارم افتتاح فازها بهانه ای برای تعدیل نیروهای بومی نشود.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز