امکانات گردشگری در سواحل تنگستان تقویت شود

امکانات گردشگری در سواحل تنگستان تقویت شود

- فرماندار شهرستان تنگستان خواستار گسترش نظارت‌ها بر گشت‌های دریایی شد و گفت: امکانات گردشگری در سواحل تنگستان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین رفیعی‌پور ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر تنگستان اظهار داشت: شهرستان تنگستان دارای قابلیت بالایی در حوزه گردشگری در بخش مرکزی و دلوار برای جذب مسافرین نوروزی است.
وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته براساس نظر سنجی که توسط مسافرین نوروزی انجام شد خدمات سفر از رضایتی نسبی برخوردار بوده است که نیاز است در این خصوص زیر ساخت‌های مورد نیاز ایجاد شود.
فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه ساحل دلارام از مناطق بکر گردشگری شهرستان در بخش دلوار است تصریح کرد: باید تلاش شود زیرساخت‌های لازم برای خدمات دهی بیشتر در منطقه گردشگری ساحل دلارام آماده شود.
وی بیان داشت: اکیپ گشت مشترک سلامت و نظارت بر واحدهای تجاری، اغذیه فروشی‌ها و رستوان‌ها توسط بهداست و درمان، نیروی انتظامی، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل و در هر صنف که گران فروشی و عدم رعایت بهداشت مشاهده شد، برخورد قاطع همراه با اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
این مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: در بحث روشنایی معابر اصلی و فرعی شهرستان و موزه‌های رئیسعلی دلوار و کلات اهرم، کانکس ایستگاه‌های هلال احمر، نیروی انتظامی و اورژانس جاده‌ای شهرستان تا ۲۴ اسفند آماده باشد.
وی افزود: برای سهولت در عبور و مرور تمام پارکینگ‌های جلوی مسیرهای ورودی و خروجی مجتمع‌های تجاری دلوار مسدود و هیچ پارک خودرویی جلوی این مجمتع ها صورت نگیرد و مسافرین فقط به سوی پارکینگ‌هایی که آماده شده هدایت شوند.
فرماندار تنگستان افزود: بحث مبلمان شهری شهرهای شهرستان، رنگ آمیزی و خط کشی معابر با توجه به اینکه زمان اندک است شهرداران در دستور کار خود قرار دهند.
وی بیان داشت: در خصوص توزیع میوه شب عید تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت توزیع مکانی حتماً مد نظر داشته باشند.
رفیعی پور با اشاره به اینکه میراث فرهنگی نظارت لازم در بحث بوم گردی شهرستان داشته باشد بیان کرد: مدیر میراث فرهنگی شهرستان آمار مسافرین نوروزی شهرستان روزانه تهیه و ثبت سامانه کند.
فرماندار تنگستان افزود: هیچ دستگاهی اجازه قطع آب، برق و گاز مناطقی که مرتبط با ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان است ندارد.
این مقام عالی دولت در تنگستان با بیان اینکه از ۲۵ اسفند هرگونه حفاری در شهرستان تعطیل است بیان داشت: در بحث گشت‌های دریایی هیچ‌گونه قایق و لنجی بدون جلیقه و بیمه حق عبور و مرور ندارد.
وی افزود: مدیران شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی کشیک در اداره داشته باشند.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز