شهادت، عقلانی‌ترین شکل تحول انسان است

امام جمعه بوشهر:

شهادت، عقلانی‌ترین شکل تحول انسان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: شهادت عقلانی‌ترین شکل تحول است که انسان با نثار جان خود آن را به دست می‌آورد.


آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری درپنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت در تالار فرهنگی لیان بوشهر اظهار داشت: شهید با شهادت جان خود را از دست می‌دهد ولی به حیات بدون عدم می‌رسد و این بهترین هدیه از طرف خداوند است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: شهید یک سنگر بزرگ در عرصه مقاومت و پایداری در تمامی عرصه‌ها است لذا شهادت پرسودترین شکل مدیریت تحول انسان از دنیا به آخرت است؛ شهادت عقلانی‌ترین شکل تحول است که انسان با نثار جان خود آن را به دست می‌آورد.
وی گفت: شهید با شهادت خود آفرینش‌هایی را خلق کرده، برای مملکت خود اقتدار ملی می‌آورد و افتخاری اجتماعی برای خانواده خود است؛ شهید با نثار خون خود در راه اعتلای اسلام موجب ارتقای شخصیت خود و عزت دینی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شهید ستاره پرفروغ و بی‌غروب انقلاب و مملکت است تاکید کرد: شهدا عاقل‌ترین انسان‌ها بر روی کره زمین هستند لذا عقل آن‌ها با شهادت کامل شده، همنشین ملائک می‌شوند و فراتر از آن ملائک پذیرای وجود مبارک آن‌ها خواهند بود.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز