رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان بوشهر

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهرخبر داد :

رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان بوشهر

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان گفت:

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های رفع موانع سرمایه‌گذاری در استان گفت: پنجره واحد سرمایه‌گذاری باعث رونق کسب و کار در استان بوشهر می‌شود.
رسول زارعی بعد از ظهر شنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه کسب و کار در استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.
وی رونق کسب و کار و حمایت از سرمایه‌گذاری را یک اولویت بسیار مهم دانست و اضافه کرد: باید تلاش شود که از ظرفیت‌های استان بوشهر به بهترین شکل برای توسعه سرمایه‌گذاری استفاده شود.
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان بوشهر با اشاره به خدمات بسیار خوب سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری تصریح کرد: با راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری گام‌های موثر و مورد نیاز فعالان در عرصه سرمایه‌گذاری همزمان برداشته می‌شود.
به گزارش مهر ، وی با تاکید بر تسریع در رفع مشکلات سرمایه‌گذاران افزود: سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری در فضای کسب و کار روشی برای ساماندهی و سازماندهی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه سرمایه گذاری است.
زارعی گفت: قبلا پنجره واحد سرمایه‌گذاری به صورت فیزیکی فعال بود ولی در مدل جدید پنجره واحد سرمایه گذاری با محوریت اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مجموعه فرایندها برخط یا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز