۷۵ درصد واحدهای تولیدی استان بوشهر فعال هستند

معاون استاندار بوشهر:

۷۵ درصد واحدهای تولیدی استان بوشهر فعال هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۷۵ درصد واحدهای تولیدی استان بوشهر فعال هستند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۷۵ درصد واحدهای تولیدی استان بوشهر فعال هستند.
سعید زرین‌فر بعد از ظهر شنبه در نشست کارگروه مشترک حوزه اقتصادی استان و فرمانداران اظهار داشت: در راستای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه ۷۵ درصد واحدهای تولیدی استان بوشهر فعال هستند یادآور شد: این واحدها در حوزه‌های شیلات، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و صنعتی فعال هستند و در مدار تولید قرار دارند.
زرین‌فر با تاکید بر لزوم تلاش مدیران برای رفع موانع تولید اظهار داشت: حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باید در دستور کار قرار گیرد و همه موظف هستیم تا حد توان موانع و مشکلات پیش پای فعالان تولیدی و اقتصادی را برداریم.
وی افزود: امروز همایش کاربردی خوبی در رابطه با پنجره واحد سرمایه گذاری در استان برگزار شد که انتظار داریم با همکاری همه مسئولان و متولیان شاهد جذب سرمایه گذار و رونق تولید در استان باشیم.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته در بوشهر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از سه شنبه هفته جاری به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بوشهر برگزار می‌شود.
زرین‌فر تصریح کرد: خرما برند استان است و این نمایشگاه با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی، انجمن خرمای ایران و شرکت نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر گفت: هم اکنون دو هزار و ۵۶ واحد تولیدی در استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند که تعداد یک هزار و ۵۳۹ واحد تولیدی فعال بوده و در مدار تولید قرار دارند. 

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز