مبارزه با فساد اولویت نخست دستگاه قضایی است

مبارزه با فساد اولویت نخست دستگاه قضایی است

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت:

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: امروز پرچم مبارزه با فساد به عنوان اولویت اول بر دوش قوه قضائیه است و قوای مجریه و مقننه با همراهی آحاد ملت باید در این مسیر حرکت کنند.
حسین مهدوی روز شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر افزود: قاطعیت، شجاعت و ملاحظه‌کاری نکردن نسبت به پرونده‌های فساد در جامعه اثرگذار است و باید در عمل، به مردم نشان دهیم برای مبارزه با فساد، قوی و محکم پای کار هستیم و شایسته است مدیران نیز نسبت به افزایش نظارت در مجموعه خود اهتمام ویژه داشته و با متخلفان برخورد جدی کنند.
وی اظهار داشت: فلسفه وجودی همه حکومت‌ها تدبیر برای رفاه و توسعه در جامعه است اما در حکومت و نظام دینی زیر نظر ولایت فقیه علاوه بر توسعه و آسایش مردم برای تعالی، رشد و عبودیت نیز تلاش می‌شود و این از جمله وظایف اصلی حکومت اسلامی است که در این ارتباط رهبر معظم انقلاب برآن تاکید دارند و این وظیفه ماست که جامعه را به این سمت هدایت کنیم.
مهدوی گفت: در عصر ارتباطات و دانایی انتظار از کارگزاران نظام بیشتر است در همین ارتباط باید از این فرصت استفاده کنیم زیرا عنصر زمان را می‌توان امروز به عنوان یک ارزش افزوده در نظر گرفت.
معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه ادامه داد: در حوزه مبارزه با فساد باید به نحوی عمل کنیم که موجب خشکاندن ریشه‌ها و زمینه‌های آن شود و مسیر خشکاندن این فسادها در درجه اول شفافیت، مسئول سازی دستگاه‌ها و برخورد قاطع نسبت به فساد است.
وی با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت، انسجام و همبستگی برپایه انقلاب اسلامی در شرایطی که آمریکا فشارهای مضاعفی بر کشور وارد می‌کند، لازمه کار است.
معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه بر مشارکت همه جانبه در امر انتخابات با توجه به اصل‌های مشارکت، سلامت، امنیت، رقابت و انتخاب اصلح تاکید کرد.
در این آئین سید هادی صداقت به‌عنوان رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان بوشهر معرفی و از خدمات علی دهقانی تقدیرشد.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز