کم‌کاری برای جذب سرمایه‌گذاران در استان بوشهر قابل پذیرش نیست

استاندار بوشهر:

کم‌کاری برای جذب سرمایه‌گذاران در استان بوشهر قابل پذیرش نیست

استاندار بوشهر خواستار تلاش ویژه برای رونق سرمایه‌گذاری در استان بوشهر شد و گفت:

 استاندار بوشهر خواستار تلاش ویژه برای رونق سرمایه‌گذاری در استان بوشهر شد و گفت: هیچ‌گونه کم‌کاری در جذب سرمایه‌گذاری استان بوشهر قابل پذیرش نیست.
عبدالکریم گراوند ظهر شنبه در همایش تبیین پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رونق کسب و کار در استان بوشهر تلاش گسترده‌ای داریم و از طرح‌ها به صورت ویژه حمایت می‌شود.
وی یکی از اولویت‌های مهم در عرصه اشتغال را توسعه فضای کسب و کار دانست و تصریح کرد: پنجره واحد سرمایه‌گذاری می‌تواند نقش مهمی در راستای روان‌سازی در محیط و فضای کسب و کار داشته باشد.
استاندار بوشهر خواستار حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران و فراهم ساختن مسیر هموار برای حضور سرمایه‌گذاران در استان شد و افزود: پنجره واحد سرمایه‌گذاری شرایط را برای رفع موانع حضور سرمایه‌گذاران هموار خواهد کرد.
وی تاکید کرد: باید شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران در استان بیش از پیش فراهم شود و شاهد تسریع در خدمات‌دهی به سرمایه‌گذاران باشیم تا زمینه جذب آنها فراهم شود.
گراوند توسعه آموزش را یک ضرورت دانست و ادامه داد: نظارت قاطعانه بر بروی کار پنجره واحد صورت گیرد و نباید اینگونه باشد که نرم‌افزاری تعریف و نظارتی بر روی آن نشود.
استاندار بوشهر با بیان اینکه نباید برخی‌ها با دست‌اندازی مانع کسب و کار شوند افزود: درحوزه سرمایه‌گذاری مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند و هر مدیری که درانجام وظایف خود کوتاهی کند گذشت نمی‌کنیم.

ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز