طاقت نداریم سینما بهمن!

طاقت نداریم سینما بهمن!

مي دانيم مشکل داري . مي دانيم در اين وانفساي گيشه و مخاطب دچار تنگي نفس افتاده اي . مي دانيم هواي سالن هايت به دليل عمر طولاني سيستم خنک کننده ات مثل هواي شهر، شرجي نفس گيري دارد . مي دانيم نياز به استراحتي چند روزه داري . اما بايد هواي دل ما هم داشته باشي . به فکر فرصت هاي اين روزهاي ما هم باشي . ما در اين روزهاي تابستان به مهرباني سالن هاي تو نياز داريم تا آغوش باز کند و ما را در آن تاريکي شيرين در بفل بگيرد و ما هم بنشينيم و مثل گذشته ها تخمه بشکنيم و فيلم نگاه کنيم . سينما بهمن جان ! زودتر باز شو . وقت تعطيلي نيست در اين شبانه هاي شرجي بوشهر .

اين خبر حالم کمي خوب و کمي بد کرده است . خوب از اين جهت که نونوار تر از پيش با سيستم هاي جديد خنک کنند به استقبال من مي آيي . حالمان بد کرده است از اينکه ما اين چند وقت از تو دوريم و شديدا دلتگت مي شويم . اين خبر را مي گويم : مديرعامل سينما بهمن بوشهر گفت: اين سينما پس از نوسازي سيستم خنک کننده آن درآينده نزديک بازگشايي مي شود. روزشنبه درگفت و گو با ايرنا افزود: سينما بهمن بوشهر از 11 خرداد سال جاري براي انجام برخي تعميرات که مهمترين آن تعمير سيستم خنک کننده است، تعطيل شد. وي بيان کرد: سيستم خنک کننده اين سينما پيش از اين چيلر بود که بزودي با کولرهاي ايستاده تعويض خواهد شد.

پورعباسي يادآورشد: دو سينماي طبق اول که هر کدام داراي ظرفيت پذيرش 84 و 110 نفر هستند تا يک هفته ديگر بازگشايي مي شود.

وي افزود: سينما طبقه همکف بعنوان سينماي اصلي نيز با ظرفيت پذيرش 560 نفر است که انتظار داريم تا نزديک به يک ماه آينده تعميرات آن پايان و مورد استفاده علاقه مندان به سينما قرار گيرد.

پورعباسي يادآور شد: در کنار تعمير و نوسازي سيستم خنک کننده برخي تعميرات جزيي ديگر نيز انجام مي شود که اميدواريم منجر به افزايش کيفيت خدمات به علاقه مندان به سينما باشد


ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز