نماینده مجلس: زیرساخت درمانی بوشهر در شان مردم این استان نیست

نماینده مجلس: زیرساخت درمانی بوشهر در شان مردم این استان نیست

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اما زیرساخت‌های کنونی بهداشت و درمان به هیچ وجه در شأن مردم این استان نیست.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به نقل از عبدالکریم جمیری در نشست هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: چندین بار پیشنهاد کردم برای گذر از شرایط کنونی باید طرحی جامع در بخش بهداشت و درمان استان بوشهر برای اجرا در بازه چهار یا پنج ساله آماده شود تا بدانیم قرار است در پنج سال آینده به کجا برسیم.
وی بیان کرد: باید مسائل و مشکلات بخش بهداشت ودرمان استان بوشهر با استفاده از ظرفیت و توان مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شناسایی و اولویت بندی و برای هر یک از آنها مرجع پیگیری مشخص شود.
جمیری اضافه کرد: وقتی نقشه راه مشخص باشد می‌توان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور مسائل را پیگیری کرد و اگر رسیدگی نشود به طور قطع از ظرفیت‌های قانونی مجلس برای پاسخگویی مسئولان استفاده خواهیم کرد.
وی تأکید کرد: حتی اگر لازم باشد حاضرم هفته ای دو جلسه برای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی استان بوشهر برنامه ریزی کنم و از طریق وزارتخانه پیگیر مشکلات باشم.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بعضی جاها می توان با تجمیع امکانات خدمات بهتری ارائه کرد،گفت: در جزیره خارگ باید این تجمیع امکانات بین دستگاه‌ها اتفاق بیفتد تا خدمات رسانی بهتری در حوزه بهداشت و درمان به مردم انجام شود، ولی این کار باید با محوریت و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی اتفاق بیفتد.
جمیری از خدمات جهاد گران عرصه سلامت برای مهار ویروس کرونا تجلیل کرد.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز