قطب اقتصادی و انرژی کشور با انبوهی از مشکلات روبرو است

امام جمعه عسلویه:

قطب اقتصادی و انرژی کشور با انبوهی از مشکلات روبرو است

امام جمعه عسلویه خواستار تلاش ویژه برای رفع مشکلات این شهرستان شد و گفت: قطب اقتصادی و انرژی کشور با انبوهی از مشکلات روبرو است.

حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد میلاد حضرت امام رضا (ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: امام رضا در سخنی فرمودند خداوند فرمان سه کار در کنار سه کار دیگر داده است اول اینکه فرمان به نماز و زکات داده است زیرا اگر کسی نماز بخواند و زکات ندهد نمازش مورد قبول نیست.
وی فرازهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست اندرکاران بیان داشت و گفت: حضرت آقا در مورد خرید و رفتن به بازار در ایام حج‌نکات دقیقی فرمودند از جمله اینکه عیب است بروید بازار گردی.
هاشمی‌نژاد تاکید کرد: به جای اینکه وقت‌تان را صرف بازارهای مشکل دار کنید برای آن کسی که می‌خواهید سوغات بخرید بروید دو رکعت نماز در مسجد الحرام بخوانید و بروید یک طواف دور خانه کعبه بکنید، یک صفحه قران بخوانید. اگر حاجی اهل دقت باشد این کارها می‌کند.
وی افزود: حضرت آقا فرمودند سوغاتی آنجا گران‌تر از جنس داخلی است جنس داخلی هم‌بهتر است وهم ارزان‌تر است هدیه خوب است همین جا تهیه کنند. کمک کردن به چه کسی و به چه قیمتی.
امام جمعه عسلویه بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند در مراسم حج سراغ اختلافات شیعه و سنی نروید. حج مظهر اتحاد اسلامی است و سعی کنید اتحاد به هم نخورد. مسلمین در یک صف واحد مقابل کفار و ستمگران بایستند.
مشکلات مردم را حل کنید
امام جمعه عسلویه افزود: خطابم به مسئولان استان و مرکز این است که عسلویه که ملقب به پایتخت اقتصاد و انرژی کشور است نباید مشکلات عدیده ای داشته باشد. مشکلات در این دولت خدوم و مردمی و انقلابی حل شود. مردم نجیب و شریف شهرستان به این دولت چشم دارند مسئولان بیشتر همت کنند.
هاشمی نژاد با اشاره به تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان که در هفته گذشته انجام شد گفت: از زحمات و تلاش‌های فرمانده سابق تشکر می‌کنم. به فرمانده جدید هم تبریک می گویم و امیدوارم در مسئولیت جدید موفق باشند.
امام جمعه عسلویه بیان کرد: حمایت قاطع خود را از این نهاد اعلام می‌کنم. اطمینان می‌دهم به این مجموعه عزیز که تمام قد در خدمت شما عزیزان خواهم بود و لحظه‌ای درنگ نخواهم کرد.
وی افزود: یکی از خطوط قرمز من سپاه مقتدر و عزیز است. هر جا سپاه مأموریت داشته باشد تا آخرین نفس در کنار آنها خواهم بود. ملاک ما شخص نیست ملاک فکر منش و راه سپاه هست که راه اسلام انقلاب و حاکمیت است و برای آن جان می‌دهیم.
هاشمی نژاد گفت: هر کس در این جای مقدس است با جان و دل حمایت می‌کنیم. نهاد مقدس نماز جمعه و نهاد مقدس سپاه پاسداران دو تا نیستند یکی هستند راه و هدف این دو نهاد یکی است و هر دو زیر چتر نورانی ولایت هستند.
ارسال دیدگاه
  • پایگاه خبری نفت امروز
  • پایگاه خبری نفت امروز